Sylvia007 Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Hallo Kunnen jullie me helpen. Ik krijg deze melding. Internel error message: unable to open languagefile "lang.ini" Ik hoor graag van jullie. gr sylvia Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Beste Sylvia Heb je mischien meer info voor ons ? Zou je kunnen vertellen op wat voor platform je GTA IV speelt Zo kunnen we je beter helpen Ik denk dat je op de PC speelt aan het probleem tezien Mischien een keer opnieuw installeren mischien helpt dat ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Heb je hem op een CD-rom, of heb je hem gedownload (via bijvoorbeeld Steam oid.)? Reageren
Sylvia007 Geplaatst: 12 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2015 hey hoi Ik heb hem op cd rom en wil het spel spelen op mijn pc met windows 8.1. Mvg sylva Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.