RyanDanah Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Graag wil ik in mijn garage toevoegen een Buccaneer. Mijn Gauntlet ga ik hiervoor inruilen. Rijd ik weinig in, en de Buccaneer vind ik veel wreder. Overige muscle cars die ik heb zijn een Sabre Turbo, een Dominator, en een Coquette Blackfin. Gisteravond heb ik tweemaal na 22:00 uur GTA tijd gezocht om een Buccaneer. In de omgeving van Grove street, maar helaas zonder succes. Het lijkt me dat ik op de juiste plaats heb gezocht. Is er evt. iemand die een Buccaneer in het bezit heeft, en me kan helpen? Ik speel op Playstation 3, en ben vaak 's avonds online. Ik vond wel een Karin Sultan die ik ook aan mijn garage heb toegevoegd. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Hier rijdt 'ie ook heel vaak. Check het maar even. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 12 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Ok. Bedankt voor de tip. Zal ik daar ook eens kijken. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Mischien een rare vraag he Waarom zoeken mensen heel veel auto's / voertuigen Waarom koopt men niet gewoon het des betreffende voertuig wat men graag zou willen hebben Is het om dat men geen ingame geld heeft of is het gewoon een uitdaging om een specifiek voertuig op tegaan zoeken Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Mischien een rare vraag he Waarom zoeken mensen heel veel auto's / voertuigen Waarom koopt men niet gewoon het des betreffende voertuig wat men graag zou willen hebben Is het om dat men geen ingame geld heeft of is het gewoon een uitdaging om een specifiek voertuig op tegaan zoeken Dit voertuig kun je alleen kopen op een PS4, xbox one of PC. Zoals RyanDanah al aangaf, speelt hij op eens PS3. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Dat wist ik niet dat je alleen het voertuig kan kopen op een PS4/Xbox One/PC Ik dacht dat het voertuig waarom het ging op elk platform gewoon tekoop was Dat heb ik gelezen dat RyanDanah op de PS3 speelt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Je kunt de Buccaneer alleen kopen bij Benny, welke alleen beschikbaar is voor de current-gen en PC. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Je kunt de Buccaneer alleen kopen bij Benny, welke alleen beschikbaar is voor de current-gen en PC. Dat wist ik wel dat je die auto bij benny kon kopen Ik dacht dat je die auto ook gewoon zo kon kopen op de PS3 maar toch niet Reageren
G4mefreak Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Op de PC zie je de "normale" versie van de Buccaneer veel rond rijden. Als je s'avonds in de gangsterwijk rond Grove Street gaat rond rijden, kun je ook uitgebreidere Buccaneer's laten spawnen waar al wat (cosmetische) upgrades op zitten. Deze zijn meestal te herkennen aan de geblindeerde ramen....welke de normale versie niet heeft. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Zoek in de 'hood' rond grove street. Had die van mij binnen een paar minuten gevonden... Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Ik had het voertuig waar het om zou gaan ook op de PS3 maar waar ik die toen vandaan heb gehaald weet ik niet meer Reageren
RyanDanah Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Zoek in de 'hood' rond grove street. Had die van mij binnen een paar minuten gevonden... Ik heb meerdere malen in de 'hood' gezocht, maar helaas zonder resultaat. Soms zit het tegen: - Een vriend van me had hier mijn bericht gelezen en een bericht naar mijn Playstation verzonden. Hij heeft een Buccaneer, en kan er eentje laten spawnen. Helaas las ik het bericht te laat, want hij was alweer offline. - Op de snelweg, in de buurt van de grote hangbrug bij het vliegveld, reed ik een Buccaneer tegemoet. Stap uit, en wordt middels een sticky bomb door een andere speler opgeblazen. Wat hebben mensen soms een slechte timing. Uiteindelijk zit het toch mee: - Nadat ik wasted was weer naar de snelweg gelopen, en weer een Buccaneer tegen gekomen en deze naar Los Santos Customs gereden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.