Jump to content

Nieuwe TV (€400-500)


NickOwnage

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn verjaardag en heb wat geld gekregen. Daarnaast wil ik al enige tijd een nieuwe tv. Ik ben al een flinke tijd aan het rond kijken. Ik vroeg me af wat de beste tv is om te kopen. Ik ben op zoek naar een tv met een Diagonale inchbreedte van: 32 inch.

De tv is voor in mijn slaapkamer. Doel is om op te gamen. De afstand van ogen naar televisie is gemiddeld 2 meter. Vaak dichterbij.

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen of wellicht hebben jullie tips met betrekking op het kopen van een tv waar ik op moet letten zoals: Hz.

Dankjulliewel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad de Philips 32PFK6500 aan (tweakers:http://tweakers.net/pricewatch/456823/philips-32pfk6500-zilver.html) Ik heb dezelfde maar een model ouder. TV ziet er designwise mooi uit en heeft het heerlijke ambilight. Verder heeft het alle functies die je verwacht van een smart TV.. Is op korte afstand goed op te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je er over nagedacht: om een 120/144Hz: monitor aan te schaffen?

Nutteloos tenzij je een krachtige PC hebt. Consoles komen maximaal aan 60, maar vele spellen komen zelfs maar amper aan 30 (zoals Fallout 4).

En als je Nick een beetje kent weetje dat hij een echte Xbox-gamer is. :puh:

Beetje op Coolblue rond gekeken, ben hier op uitgekomen:Link

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

samsung, en ik zou voor 40 inch gaan minimum, ik heb altijd op een 32" games gespeeld, toen overgestapt naar een 46 " wat een verschil,,

vernieuwungsfequentie zo hoog mogelijk maken voor je budget (min 600 hz)

Beste Dorus

Grooter en duurder hoeft niet altijd beter tezijn he

Zo als nick al aan geeft hij zit op redelijke korte afstand van de TV 2 meter of korter dus is het dan verstandig om een hele grote tv aanteschaffen

Daar bij wil ik wel zeggen nick als je een TV gaat kopen, koop een TV waar je even mee voor uit kan

Daar bedoel ik mee dat je niet zeg maar volgend jaar weer een nieuwe TV zou moeten gaan kopen om dat de TV die je dan net een jaar geleden hebt gekocht verouderd is voor wat jij wil

Voor de rest zou ik zeggen kijk eerst goed rond wat voor je zo even een TV aan gaat schaffen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je er over nagedacht: om een 120/144Hz: monitor aan te schaffen?

Nutteloos tenzij je een krachtige PC hebt. Consoles komen maximaal aan 60, maar vele spellen komen zelfs maar amper aan 30 (zoals Fallout 4).

Console gamen :7

Ik ging er vanuit dat de OP een pc had. Als je zo'n aardappel machine hebt, heb je er inderdaad niks aan. Wilt OP er ook TV op kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, tv kijken doe ik eigenlijk nooit, omdat mijn 18 inch schermpje van nu redelijk ver van mijn bed staat. Maar misschien als ik upgrade naar 32 inch dat ik dat dan wel ga doen. Dit zouden alleen films zijn denk ik.

@Sharingan: Ziet er uit als een hele degelijke tv. Een beeldschermfrequentie van 500Hz. Dat is zeker een pluspunt, omdat deze tv ook bedoelt is om in de toekomst mee te nemen als ik uit huis ga.

Ik heb een vergelijking geopend bij MediaMarkt met daarin de andere tv die ik reeds al op het oog had. Hieronder in kort samengevat de belangrijkste punten (imo) Hier de link naar de vergelijking: http://www.mediamark...0259&langId=-11

[table=header]Samsung UE32H6200AW | Philips 32PFK6500/12

€399 | €527

Verbruiklabel: A | Verbruiklabel: A+

32" inch | 32" inch

Quad-Core Processor | Dual-Core Processor

200 Hz | 500 Hz

Ambilight: Nee | Ambilight: Ja[/table]

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Link naar vergelijking is leeg. Deze werkt wel. Alhoewel ik het aanraad om via bijvoorbeeld Tweakers te vergelijken. Ik was afgelopen week via mediamarkt aan het zoeken naar een nieuwe PC monitor en kwam erachter dat bij sommige monitoren de specificaties niet volledig klopten. Dus ik heb via tweakers ook een vergelijking gemaakt. KLIK. :)

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ook naar deze vergelijking kijk, dan wijkt mijn keuze inderdaad naar de tv die jij ook gebruikt.

Bedankt voor deze frisse kijk! Mensen die nog tips of andere suggesties hebben mogen dit uiteraard nog posten. Waarschijnlijk dat ik deze week een nieuwe tv ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ook naar deze vergelijking kijk, dan wijkt mijn keuze inderdaad naar de tv die jij ook gebruikt. Bedankt voor deze frisse kijk! Mensen die nog tips of andere suggesties hebben mogen dit uiteraard nog posten. Waarschijnlijk dat ik deze week een nieuwe tv ga kopen.

Ik heb nog wel een hele goeie suggestie en een top kwaliteit televisie toestel van philips uiteraad

Foto's en alle info staat in de spoiler static.gifstatic.gifstatic.gif

Beetje gekheid moet kunnen toch >>> Door Big Boss: Ja, maar liefst niet in serieuze topics.<<<

philips%2026c790.jpg

philips%2026c790%20binnenkant.jpg

Produktie 1979 - kleurentv.

Luxe televisie met klok, timer en hifi geluid.

29 voorkeuze zenders met afstandsbediening.

Stroomverbruik 165 Watt.

Chassis K12, beeldbuis A66-510X in-line.

De chassis K12 is gebouwd vanaf 1977 tot 1980, in 1980 opgevolgd door de K12z. Elektronisch gezien was de K12 een betrouwbaar toestel, maar wel veel problemen met de printhouders. De witte printhouders gingen snel stuk, meestal verbrande contacten bij deoost/west en verticaal print. Later werden bij een goede reparatie de witte printhouders vervangen voor verbetere zwarte printhouders. De televisie is ook geleverd in antraciet, de 26C790/20R. De tv's uit de 26C790 serie zijn gebouwd in Zweden. Door de hoge nieuwprijs zijn er weinig van verkocht, tegenwoordig zijn deze tv's erg zeldzaam.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag even naar de mediamarkt geweest. Daar stond de Philips Tv toevallig naast de Samsung alleen de Samsung had een nieuwer type. 480 euro met 600hz beeldfrequentie en quad core processor.

Daar ga ik voor. Ik ga hem morgen ophalen. Samsung UE32J6300XXN volgens mij.

Bedankt allemaal! :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...