GTA_Online Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Hallo ik heb al een tijdje geen blauwe iconen meer om deel te nemen aan races, deathmatch of dergelijke? Staan nergens op mijn map afgebeeld en ook niet als ik naar de plaats ga. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Dat kan je veranderen in het interaction menu Houd die grote knop op je controller even vast en dan bij "Hide" kijken daar kan je alles op "Show" zetten Dan moet het als het goed is weer zichtbaar zijn Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Even voor de duidelijkheid omdat GTA_Online nergens vermeld op welke machine hij GTA speelt. PS3 -> 'Select' inhouden XB360 -> 'Back' inhouden PS4 -> Touchpad inhouden XBO-> 'View' inhouden en op de PC staat de knop standaard op 'M'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.