Jump to content

PS3 saves singleplayer overzetten naar PS4


franksmit97

Recommended Posts

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een PS4 gekocht, hij bevalt me prima.

Daarom heb ik er GTA V bij gekocht, alleen ik dacht dat ALLE saves die ik op de PS3 had ook naar de PS4 zouden gaan.

Maar ik heb alleen mijn online account, maar mijn singleplayer avontuur moet ik helemaal opnieuw beginnen!!

Daar baal ik ontzettend van,

Weet iemand ook hoe ik toch mijn PS3 saves van de singleplayer over kan zetten naar mijn PS4?

Zoja, HOEEE!

Het staat nergens echt duidelijk op internet.

Graag hoor ik van jullie

MVG

Frank

Link to comment
Delen op andere websites

O dat is vervelend, maar bedankt voor jullie antwoord!

En het is ook niet mogelijk om een save van internet te halen?

Dat je hem met een USB stick op de PS4 zet?

Dat kon namelijk wel met de PS3 heb ik gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou vast wel mogelijk zijn

Maar ik zelf zou dat niet doen je weet nooit wat het is of wat er mee gebeurt is

En als je wel een save van internet haalt en gebruikt kan het ook nog wel eens zijn dat je tropies enzo niet meer kan halen

Gewoon lekker zelf spelen en alles zelf halen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is gelocked aan 1 account. Je kunt ze alleen uploaden naar de servers van PS+ en daarna downloaden op een andere PS4. Kan ook alleen als je een PS+ abonnement hebt.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt al je savedata uploaden naar de PlayStation Plus servers zodat je die op een andere PS4 kunt downloaden. Dit is de enige manier om savedata te downloaden, alleen is dit aan een account 'gelocked'.

Dus eigenlijk is het wel mogelijk je eigen save data van GTV Story mode van de PS3 op de PS4 tekrijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt al je savedata uploaden naar de PlayStation Plus servers zodat je die op een andere PS4 kunt downloaden. Dit is de enige manier om savedata te downloaden, alleen is dit aan een account 'gelocked'.

Dus eigenlijk is het wel mogelijk je eigen save data van GTV Story mode van de PS3 op de PS4 tekrijgen

Nee Pino, het is alleen mogelijk om een savedata van een andere PS4 te krijgen. Dat is wat Ezra zegt. En wat ik kan openmaken moet dat hetzelfde account zijn, maar dat kan ik mis hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...