Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Welkom bij Guess the Quote! Hoe werkt het? Het is de bedoeling dat je een zinnetje uit Gta Online citeert en dat men moet raden welk personage dit gezegd heeft. Heeft iemand het goed geraden dan mag hij/zij een nieuwe zin citeren. Niet moeilijk dus. Welk personage je kiest maak jij uit. Het kunnen missie personages zijn, contact personen of zelfs mensen van je in-game verzekering, jij bepaald. Regels: - maximaal 3 posts per dag per persoon - wacht twee uur, nadat je antwoord hebt gekregen, met gokken. Zo gun je anderen ook kansen. - je citeert een zin uit gta Online, dus niet uit gta V of dergelijke - geen dubbelposts - als iemand lang niet reageert stuur je deze een bericht en ga je niet zelf verder - geen quote's van burgers/voetgangers, dat is te moeilijk om te raden -plaats een quote van een personage, niet van wat een andere online speler door zijn of haar headset heen schreeuwt. Voorbeeld: Keesje: "I'm playing golf...FORE!'' Treesje: Dat is Martin Madrazo Keesje: Dat is correct, jij mag de volgende doen. enzovoorts... Succes met raden! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Ik trap af: "I'm putting my neck on the line and I like my neck." Reageren
FlexxNL Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Weet je zeker dat dit gaat werken ?? Volgens mij is er niet heel veel in online maar goed we gaan het zien Hier de eerste dan maar Whe have camara's just that you now Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Weet je zeker dat dit gaat werken ?? Volgens mij is er niet heel veel in online maar goed we gaan het zien Hier de eerste dan maar Whe have camara's just that you now dit gaat zeker werken, want de heist update & lowrider update hebben genoeg cutscenes met talloze quotes met zich mee gebracht, daarbuiten zijn er nog genoeg telefoon gesprekken waar je iets uit kan halen. Oh, en in het vervolg mag je best wat verder kijken dan je neus lang is, want ik heb hierboven al een quote gepost Reageren
FlexxNL Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Oh, en in het vervolg mag je best wat verder kijken dan je neus lang is, want ik heb hierboven al een quote gepost Ik ben benieuwd en ja daar heb je wel gelijk in sinds die update's er zijn heb aardig quotes er bij ja Op het moment dat ik de post aan het maken was stond er verder nog helemaal niks Bij deze dan Lamar ? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Me laatste en tevens derde bericht voor vandaag in het topic Gerald ? Reageren
nolms Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Dat was Lester in de Fleeca job volgens mij Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Trevor in de één van z'n eerste missies (Heists uitgesloten) van GTA Online? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Dat was Lester in de Fleeca job volgens mij helemaal goedVolgende voor jou Reageren
nolms Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 (bewerkt) Cool, hier is de volgende: "Give me a call when you made up that tiny little mind of yours" Bewerkt: 17 november 2015 door nolms Reageren
FlexxNL Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Dat kan maar een zijn dat is Lester Reageren
FlexxNL Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Geen lester ? Volgens mij zegt lester dat hoor als ik me niet vergis Nou Trevor dan ? Reageren
nolms Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 ook trevor is het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.