FlexxNL Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Dan kan het nog maar een zijn dat is Lamar Reageren
nolms Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Juist, jij bent >>> Door ERRWINS: Dit is post nummer 4, hou het even in de gaten.<<< Reageren
coolguynl Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 sorry maar ik vind dit niet eerlijk. ik zou zeggen als iemand 1 keer geprobeerd heeft het te raden dat hij/zij dan niet weer meteen mag raden maar er iemand of meerdere personen tussen moeten zitten voor diegene weer mag raden. ok ik klaag nu wel maar ik doe niet mee aan dit gebeuren, maar hou het wel eerlijk Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Ik zal even kijken naar een oplossing. Ik hou jullie op de hoogte. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2015 sorry maar ik vind dit niet eerlijk. ik zou zeggen als iemand 1 keer geprobeerd heeft het te raden dat hij/zij dan niet weer meteen mag raden maar er iemand of meerdere personen tussen moeten zitten voor diegene weer mag raden. ok ik klaag nu wel maar ik doe niet mee aan dit gebeuren, maar hou het wel eerlijk zoals Erwin als zei, maar weet wel dat we leden niet kunnen dwingen niet te posten Als het opvalt stuur ik hun gewoon een berichtje om een beetje rustig aan te doen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Oplossing: - wacht twee uur, nadat je antwoord hebt gekregen, met gokken. Zo gun je anderen ook kansen. Succes met het spel! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Toegevoegd aan de hoofdpost >>> Door ERRWINS: Dat was al geregeld. Heb er weer eentje weggehaald <<< Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Nou hier is die dan "Whe have camara's just that you now" Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Lester Reageren
nolms Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Dit was zo'n medewerker van de 24/7 winkel Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Dit was zo'n medewerker van de 24/7 winkel klopt de volgende is voor jou Reageren
nolms Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 "Approaching target, preparing to fire" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.