Jump to content

patriot

panterke

Recommended Posts

ik ben naar lv geweest en naar de militaire basis maar ik graak daar niet binne kan er iemand mij helpen aub hoe kan ik nu nog missies krijgen?? ik kan alleen dat van zero maar doen en voor de rest niets meer :s groetjes panterke

Delen op andere websites

iover nieuwe missies ik kan alleen de missie doen van zero maar voor de rest niets meer. kzou graag andere missies doen. die van zero kan ik niet :s ik heb dat al heel dikwijls geprobeerd maar dat lukt totaal niet

Delen op andere websites

Het nadeel is dat je nooit in het leger kan.

Kan wel maar dan heb je 5 sterren politie.

Klim gewoon er over Ga snel met de patroit rijden.

Het is mss omdat je het uitgespeeld hebt. :klap: De missie's toch.Behalve Z.

Delen op andere websites

amai das ni zo tof dacht da er nog missies gingen komen. dus in lv zijn er geen missies?? :s en ik kan maar geen 100% halen bij denise. ik kan niet over die muren die zijn veel te hoog.

Delen op andere websites

misschien krijg je na de missies van zero weer nieuwen, de missie van Zero zijn niet zo moeilijk je moet gewoon de manier doorhebben. :Y  :duh:  :D

Na de 3 missies van Zero krijg je er geen nieuwe bij.

@panterke: wat is de laatste missie die je hebt gespeeld van de verhaallijn??

Bewerkt: door Dri3s
Delen op andere websites

Ik moest nog 2 missies van Zero en ik kon hem gewoon uitspelen hoor. Maar je moet inderdaad even zeggen welke missies je als laaste hebt gehad. Want misschien moet je nog een telefoontje krijgen.

Succes verder. :cya:

Delen op andere websites

Je kunt ook proberen (Is wel veel werk) Om met een helicopter of een vliegtuig in de basis te landen of met een Parachute in de basis zelf te landen,

Als je bijv. codes gebruikt is dit niet zo heel moeilijk.......

Delen op andere websites

ik ben naar lv geweest en naar de militaire basis maar ik graak daar niet binne kan er iemand mij helpen aub hoe kan ik nu nog missies krijgen?? ik kan alleen dat van zero maar doen en voor de rest niets meer :s groetjes panterke

Voor die patriot hoef je helemaal niet te vliegen of te klimmen

want aan de achterkant van het leger park staat een heel erg zwak hek. Dus je pakt gewoon een auto of moter en rijdt door dat hek heen. rijdt naar de patriot en rijdt op de zelfde manier terug naar je vliegveld.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...