Jump to content

Vinewood tour

GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik ben een aantal weken geleden voor een maand in Amerika geweest. Daar heb ik een Hollywood tour gedaan bij Starline tours. En in gta V kan je de Vinewood tour doen, gebaseerd op wat ik echt heb gedaan in Hollywood :D

Nu had ik de Vinewood tour nog nooit gedaan in gta V. Het leek mij saai en met een auto race ik toch Vinewood en de daarbij gelegen gebieden door dus ik zie wel genoeg. Maar nu heb ik doordat ik de Hollywood tour heb gedaan het idee gekregen om toch maar voor 100% de hele Vinewood tour te doen in gta V zonder te stoppen. Ook al vond ik saai. En het is mij niet tegengevallen. Er word allemaal verhalen verteld over beroemdheden in gta V dat echt grappig is om naar te luisteren. Ook hoor je welke gta V beroemdheden in welke huizen wonen en hoor je andere informatie. Ook had ik mooie huizen gezien waar ik normaal altijd voorbij race. :puh: Die zag ik nu dan gewoon, na meer dan 2 jaar lang gta V spelen, voor het eerst :puh:

Ik vraag mij af of jij ook z'n tour heb gedaan in gta V. En anders wil ik het je graag aanbevelen om te doen want het is best grappig :puh:

Gr GTAKevin023.

BTvsemEIYAAzL2m.jpg

Delen op andere websites

Neen, ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n tour gedaan in Los Santos én rondom de omliggende gebieden sinds vanaf der begin der tijden van GTA V.

Het lijkt me dan ook 'n geestdodend iets, gezien ik onderhand de map van V wel ken.. Dus zo'n road-tripje is in mijn perspectief dan geheel overbodig.

Delen op andere websites

Ik heb de tour wel gedaan en ik moet zeggen het is inderdaad een beetje saai maar toch het heeft wel iets zo heb je eigenlijk een hele andere kijk op GTA V dan als zelf door de straten van los santos rijd

Het lijkt me dan ook 'n geestdodend iets.

Dat heb ik af en toe ook met jou :7 :7 :7

GRAPJE

>>> Door Phoenyxar: Ja, die enters zijn overbodig en de grap lijkt wat ongepast.<<<

Delen op andere websites

Snap niet wat je bedoeld man :roll::D Kan je betere beschrijving geven FrankyFourFingers? :puh:

Jij hebt ook niet geleefd met de Oranjekoorts? :puh: Dat was even de beste man van m'n ava die sprak.

[media]

[/media] Bewerkt: door FrankyFourFingers
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...