Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Hallo, Ik schaf binnenkort een PlayStation 4 aan waar ik Gta V bij neem. Nu heb ik de game al op de ps3 en als ik me niet vergis krijg ik dan de tterugkerende speler bonussen op de ps4. Maar nu is de vraag; hoe krijg ik deze? Moet ik daarvoor perse PS+ voor hebben om m'n Gta online account te activeren, of krijg ik een melding? Ik heb het uiteraard over de story mode. Alvast bedankt. Reageren
PrioX Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Je moet de prologue (de eerste missie) van GTA 5 op de PS3 gespeeld hebben toen je verbonden was met PS Network. Daarnaast moet je een Rockstar Social Club profiel hebben gelinkt aan het account waarop je de prologue hebt gespeeld om de content te unlocken. Op deze support pagina staat meer info: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/203495713-Exclusive-PS4-Xbox-One-and-PC-Content-for-Returning-Players-in-Grand-Theft-Auto-V Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 story mode begint opnieuw online is inderdaad achter ps+ en neemt je settings over van je ps3 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Moet je dus PS+ kopen om de bonussen te ontvangen? Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 voor het online deel wel, offline weet ik niet, je kunt ook een gratis proefperiode ff aanvragen geloof ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.