CygnusX Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 7 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Alles goud in bike school in 90 seconden -Alles goud in boat school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen De Download Tabel Flying School (23MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de TheGamersAlliance.com Filefront.com TurboUpload.com Bike School (5MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de Filefront.com TheGamersAlliance.com TurboUpload.com Driving School (16MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de The Gamers Alliance Filefront.com Turbo Upload.com MegaUpload.com xs4all (NL) Boat School (18MB) Download van: Zeeblo.com -Snel! Rapidshare.de Filefront.com TurboUpload.com TheGamersAlliance.com Diversen Links: Stowaway & Freefall Hydra Takedown & Hydra Battle Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload. Nederlandse FAQs zijn in productie. Bewerkt: 13 augustus 2005 door Cygnus Reageren
P-Jamma Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 8 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen Deze komen er nog aan: -Alles goud in bike school -Alles goud in boat school -Stunt movies Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Flying School Topic Zo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is.... Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Reageren
Ewoud Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is....Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Hij stelt geen vraag. Hij heeft allemaal filmpjes gemaakt om te zien hoe je het moet doen. Reageren
CygnusX Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 8 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen Deze komen er nog aan: -Alles goud in bike school -Alles goud in boat school -Stunt movies Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Flying School Topic Zo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is.... Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Je moet zelf ff de woordjes 'nou, hier:' invullen, snap je? Reageren
Cocci Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik heb een vraag over de driving school. Hoe zet je de achterwielaandrijving aan Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Je kan niks aanzetten ofzo, alleen met de Monster Truck kan je de vierwielaandrijving doen met de knop Handbrake. Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Je had ze ook bij dit topic kunnen zetten www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13584 Bewerkt: 29 juli 2005 door Ferrari420 Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Je had ze ook bij dit topic kunnen zetten www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13584 Ik snap niet wat je met deze opmerking bedoelt. Het staat goed hier. Don't be a smart ass Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Flying School TopicZo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik kwam deze FAQ en filmpjes al tegen op het engelse forum, en zie nu pas dat je ze hier ook gepost hebt... Deze informatie/filmpjes is erg nuttig, en ik hoop dat je snel een nederlandse versie van die FAQ maakt, zodat iedereen hier van deze informatie kan profiteren.. Reageren
B-target Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hoe werkt dat nou met die eerste missie van driving school? ik kom niet echt verder... ik druk w en s tegelijk in en dan naar rechts of naar links. maar ik kom niet echt verder... kan iemand mmij helpen? Reageren
Caltson Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 hoe werkt dat nou met die eerste missie van driving school?ik kom niet echt verder... ik druk w en s tegelijk in en dan naar rechts of naar links. maar ik kom niet echt verder... kan iemand mmij helpen? je moet 180° draaien dat houdt in dat je de handrem(op ps2 r1 op pc weet ik niet) moet indrukken en dan moet draaien naar eender welke richting maar wees gerust je moet de driving school niet doen voor de storyline Reageren
B-target Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ke tnx dat wist ik niet Reageren
Caltson Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ke tnx dat wist ik niet trouwens,als je nog hulp van de driving school nodig hebt stuur me dan een PB Reageren
CygnusX Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) ^Flinke update gemaakt in de eerste post. Zou een mod de titel kunnen veranderen naar: Titel: Alles goud bij alle scholen e.a. Ondertitel: Filmpjes en FAQs in topic Bewerkt: 13 augustus 2005 door Cygnus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.