benky Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 toffe filmpjes, doe je best netjes vooral die flying school daar heb ik nog steeds problemen mee want ik heb dat rondje 98% ik moet echt 1 of 2 seconden sneller zijn maar ik blijf het proberen Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 verkeerde topic volgens mij 8-) Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ^Flinke update gemaakt in de eerste post.Zou een mod de titel kunnen veranderen naar: Titel: Alles goud bij alle scholen e.a. Ondertitel: Filmpjes en FAQs in topic Done! verkeerde topic volgens mij 8-) Don't post crap Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb het topic maar gepinned, omdat ik denk dat vele leden hier veel aan hebben. Ze kunnen dan goed kijken hoe CygnusX het doet, en het zelf proberen. Omdat de laatste tijd best veel leden moeilijkheden hebben met schools, heb ik deze daarom maar gepinned. Ik wou CygnusX bedanken voor deze geweldige filmpjes. Volgensmij hebben veel leden hier wat aan. Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als iemand in alle scholen goud wil, maar het lukt je zelf niet, wil ik dit gerust voor jullie doen. Vraag gewoon maar in het Savegame-Aanvraag topic. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is....Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Hij stelt geen vraag. Hij heeft allemaal filmpjes gemaakt om te zien hoe je het moet doen. hoe kun je zown flimpje zien op het internet.. want ik snap niet hoeik hem moet openen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 7 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Alles goud in bike school in 90 seconden -Alles goud in boat school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen De Download Tabel Flying School (23MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de TheGamersAlliance.com Filefront.com TurboUpload.com Bike School (5MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de Filefront.com TheGamersAlliance.com TurboUpload.com Driving School (16MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de The Gamers Alliance Filefront.com Turbo Upload.com MegaUpload.com xs4all (NL) Boat School (18MB) Download van: Zeeblo.com -Snel! Rapidshare.de Filefront.com TurboUpload.com TheGamersAlliance.com Diversen Links: Stowaway & Freefall Hydra Takedown & Hydra Battle Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload. Nederlandse FAQs zijn in productie. jow bedankt! deze filmpjes helpen echt! maar de auto school gaat iets minder:O Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik zie dit topic nu pas voor het eerst. En ik moet zeggen dat ik het een heel mooi en handig topic vind. Ik heb zelf net de ''Driving-School'' gedownload en even bekeken. Heer erg mooi gemaakt ''CygnusX''. Ik weet haast wel zeker dat veel leden hier wat aan hebben. Dan kunnen ze mooi zien het het moet. Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik kwam maar niet voorbij die vliegschool en dat je dan een rondje moest vliegen Nu is het met Gelukt Reageren
Dennus Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 weet iemand de toets waarmee je voor over op je motor kan leune ik heb hem nodig voor de missie stowaway Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Als je op een motor zit kan je op je omhoog pijltje en Omlaag Pijltje Drukken Reageren
Mpp Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 een soort tut maar dan met filmpjes eingerlijk onhandiger maar jah Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 weet iemand de toets waarmee je voor over op je motor kan leune ik heb hem nodig voor de missie stowaway Voor de PC is dat standaard Left Shift. Reageren
Bastiman Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Nog een vraag hoe maak je mooie filmpjes,, Ja ik heb al in ut topic geken maar dat is 1 filmpje 365 mb Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 je moet 180° draaien dat houdt in dat je de handrem(op ps2 r1 op pc weet ik niet)moet indrukken en dan moet draaien naar eender welke richting maar wees gerust je moet de driving school niet doen voor de storyline Je hebt gelijk.. voor de storeline heb je het niet nodig.. maar als je het spel wilt uitspelen (100%) dan moet je de autoschool wel halen.. voor die missies van Wang en de inport/export natuurlijk! Of zit ik mis?? Ruurd..! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.