mr.gta14 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik kan de vlieg school niet douwnloaden Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) ik kan de vlieg school niet douwnloaden Hey mr.gta14 Welke link heb je dan gebruikt? Of werken ze allemaal niet? Bij mij werkt de rapidshare link nagenoeg wel, is tevens ook de makkelijkste want bij de andere moet je soms registreren op die site. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Bassiej Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 waarmee heb je dat opgenomen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) waarmee heb je dat opgenomen? Waarschijnlijk met Fraps, met dit progammatje kun je filmpjes openemen terwijl je aan het gamen bent. Je kunt een trial van Fraps downloaden op de site van hen, helaas zitten aan de trial wel nadelen. Je kan bijvoorbeeld maar een halve minuut opnemen. Als je lange filmpjes wilt moet je dus veel filmpjes maken en die aan elkaar plakken met bijvoorbeeld Movie maker. Probeer overigens de volgende keer even de zoekfunctie, een vraag als deze is al vaak gesteld. Bewerkt: 21 september 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.