Jump to content

Top 2000 - Editie 2015


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    4

  • Bassieboy35

    4

  • Thundercover

    3

  • ERRWINS

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb net even de snob2000 doorgekeken, en ik moet eerlijk zeggen dat dat toch echt een betere lijst is dan de top2000. Als je de top2000 bekijkt zou je denken dat er na 1990 geen muziek meer is uitgekomen.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Had niet verwacht dat dat zou gebeuren, inderdaad. Een geniale ontwikkeling, dat wel. :) In de regels van de Top 2000 staat expliciet dat acties als deze niet toegestaan zijn en dat de stemmen die door groots georganiseerde acties vrij snel als ongeldig worden verklaard... Vandaar ik eigenlijk niet echt aandacht had besteed aan de actie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo vreemd vind ik het eerlijk gezegd niet dat deze tune erbij staat. Het gaat toch meer om gevoel bij een bepaald nummer dan om hoe goed het daadwerkelijk is. Veel nummers zouden in huidige tijdperk niet eens meer opvallen. Wat betreft gevoel roept deze tune bij mij waarschijnlijk hetzelfde nostalgische gevoel op als bij mijn ouders met Imagine ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

In tegenstelling tot afgelopen jaren heb ik dit jaar niet gestemd. Wel ben ik heel blij dat er weer 's een ander nummer op 1 terecht is gekomen. Dat worden weer heel wat uurtjes heerlijk luisteren straks tegen 't einde van het jaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mensen, de lijst is bekend. Wat vinden jullie van de lijst?

Persoonlijk vind ik de lijst echt een stuk minder interessant dan de Top 1000 Aller Tijden. Als ik kijk naar deze lijst zijn er veel meer nummers naar boven geduwd vanwege een bepaalde actie of overlijden. Naar mijn idee vind ik dat een beetje overdreven. Daarnaast zijn er op sociale media vraag naar een bepaalde regel voor een nummer dat minimaal 5 jaar oud moet zijn om de lijst binnen te komen. Eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...