Bassieboy35 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Zijn er hier nog echte die hards tussen? Luisterrecords verbroken? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Ben je gek, het moet wel leuk blijven. Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Als ik de kans krijg, zet ik op de achtergrond de Top 2000 aan. Wat dat betreft is het voor mij een traditie tussen Kerst en Oud en Nieuw. Totdat je de lijst aanzet en Rob de Nijs langskomt met Banger Hart. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Het was dan eindelijk zover, de Pokemon tune van Jason Paige was vandaag in de Top 2000 te horen. Wie doet volgend jaar mee met Bassie en Adriaan? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Mooi lijstje dit jaar. Ik vind de lijst elk jaar wel veel op elkaar lijken, maar als je gaat zoeken op artiest verbaas ik me erover dat nummers als Angel of Death, Would? en Master of Puppets erin staan. Het zijn nou niet echt de nummers die de je vaak op de radio hoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.