W3sl3y Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Wat zijn die rare licht lijnen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 van het licht zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Ik zou zeggen van een vuurtoren, alleen weet ik niet of die daar een in de buurt is?? Het kan natuurlijk ook zijn dat het spel nog iets moet laden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je het spel op een laag niveau hebt staan, kan dit ook wel eens gebeuren. Ik denk trouwens niet dat het van een vuurtoren komt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik denk dat het komt van de zon die straks opkomt (kijk maar eens naar de tijd). En als je de details op een hoger niveau zet dan heb je dat dus niet meer . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Het kan aangezien de tijd inderdaad de zon zijn. Dus echt niks om je druk over te maken. De zon komt gewoon weer uit de zee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik ben in dat licht gelopen en daarin regende het keihard... Alleen als ik er uit ging regende het niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Raar, misschien is het dan regen inplaats van licht? Lijkt me toch niet, want regen ziet er toch echt anders uit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 dan komt misschien omdat je draw distance laag hebt staan want dan moet sa toch iets doen om die ruimte te vullen en dat doet die waarschijnlijk met witte strepen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die lijnen zijn gewoon een vage vorm van mist. Ik heb het namelijk ook wel eens. Zelf denk ik niet dat het iets met de draw distance heeft te maken. Maar ik kan het ook mis hebben! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Wat zijn die rare licht lijnen? van de verlichtingspalen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 wat heeft eigenlijk met media te maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 dan komt misschien omdat je draw distance laag hebt staan want dan moet sa toch iets doen om die ruimte te vullen en dat doet die waarschijnlijk met witte strepen. Op ze hoogst... wat heeft eigenlijk met media te maken. Waar zou je het dan zetten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Raar, misschien is het dan regen inplaats van licht? Lijkt me toch niet, want regen ziet er toch echt anders uit... Nou als je tegen rock* zegt maak regen krijg je dit @ w3sl3y Wat is het probleem eigenlijk of wou je dit gewoon mededelen? Heb je deze strepen altijd of alleen op dat moment? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 nee ik wou het gewoon even melden. Ik had het maar 1x Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts