Thundercover Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2015 In dit topic kan je al je vragen met betrekking tot de GTAForum Awards 2015 kwijt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2015 Moet je voor elke categorie iemand nomineren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2015 Nee, dit hoeft niet persé. Als je bijvoorbeeld bij de nominatieronde van vorig jaar kijkt, dan zul je ook nominaties zien waar niet elke categorie is ingevuld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2015 Mogen er voor de badges ook GIF's ingezonden worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2015 Ja, zolang de animatie (waar je neem ik aan op doelt) niet te hinderlijk is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2015 Uiteraard, en het binnen de grenzen van de grootte valt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2015 Dus eh... mogen we Dutchy nu wél nomineren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2015 Dus eh... mogen we Dutchy nu wél nomineren? Ereleden mogen worden genomineerd volgens mij, dus ik zeg doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2015 Ik denk dat ze dit jaar overslaan, aangezien Jet het grootste deel van 2015 admin was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2015 Dus eh... mogen we Dutchy nu wél nomineren? Nope. Ze doet niet mee aan de awards, ook niet aan de award voor beste admin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2015 Wanneer kunnen we ongeveer de volgende ronde verwachten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 9 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2015 Zaterdag zal de stemronde online gezet worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 Ik was ook genomineerd voor Beste Lid, waarom sta ik daar niet tussen? Excuus voor die post, ik dacht dat ik in dit topic zat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 Ik zou het niet helemaal kunnen verklaren, maar ik denk dat er een maximum van vijf genomineerde per categorie (in ieder geval in die van de ledengroepen zit). Alleen Megaleden kent er vier, Global Moderators drie en Admins twee. Je hebt dan denk ik niet genoeg nominaties gehad om tot die vijf te behoren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 Precies. Wij streven naar vijf nominaties per categorie. Bij meer genomineerden vallen dus diegenen met de minste nominaties af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts