eisenhower Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 Dit topic hoort hier niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 Mag ik je computer specificaties zien? Voldoet je computer aan de eisen? Of je moet gewoon ff wachten. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-forever Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol: tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol: tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer? Nee. De Save Games staan in Mijn Documenten onder GTA Vice City User Files. Die blijven dus gewoon als je ze niet verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a-SlayerIQ Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 en doet hij het nou weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 (bewerkt) eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!! heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry: Bewerkt: 15 juli 2004 door matt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!! heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry: Je spel loopt dan vast als je een auto tegen komt die niet goed geinstalleerd is. Dit kun je oplossen door Vice City opnieuw te installeren. Als je dan weer mods wil hebben kun je het beste eerst backups maken van alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.