Jump to content

Broer wil eigen Online karakter


GTA_Online

Recommended Posts

Hallo, mijn broer wil op mijn PS4 een eigen karakter. Maar gaat dat op dezelfde PS Plus? Of moet hij dan ook een netwerk kaart kopen? Mijn PS4 is aangesloten op mijn computernetwerk en Social Club, maar nu wil mijn broer zijn karakter apart hebben van mijn karakter (dus geen tweede karakter op mijn login).

Ik ken niet veel van die computerzaken. Voordien had hij PS3 karakter.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is hebben allen accounts PS+ als het hoofdaccount een abonnement heeft. Note: dat is dus alleen op. 1 PlayStation. ;)

EDIT: Je kunt, zoals ik al zei, een PlayStation Plus abonnement delen met andere accounts op je PlayStation 4. Hier een stukje uit Sony's FAQ over wat je op andere accounts kunt doen:

PlayStation®Plus benefits available to other non-subscribing users on your Primary PS4™:

- Online multiplayer (subject to any parental control settings on sub accounts)

- Play downloaded games purchased with PlayStation®Plus discount

- Play downloaded IGC games

PlayStation®Plus benefits not available to other users on your Primary PS4™:

- Purchasing PlayStation®Plus discounted products from PlayStation Store

- Online game save storage

- Auto patch download

- PlayStation®Plus exclusive early access to game trials

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij moet dan geen nieuwe PS + kaart kopen he? Mits het op dezelfde console wordt gespeeld. Soms dat R* die internetverbinding aanrekent als "al in gebruik" :) We delen de console met ons 2.

Bewerkt: door GTA_Online
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan het dus. Als je in het begin scherm op het + tekentje drukt naast je eigen profiel, kan hij een nieuw PSN account aanmaken. Omdat jij het abonnement als hebt en jullie op dezelfde PS4 spelen hoeft hij geen PS+ kaarten te kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

boos.gif pff elke maal krijg ik op Social Club bericht : Script loopt vast. Website blokkeert dan boos.gif

Denk dat ik het beter zo laat want heb mijn PSN account gewist vrees ik. Probleem was dat mijn broer op PS3 onder mijn PSN account speelde en diezelfde account heb ik al eens omgezet naar PS4. Maar dan mijn karakterpoppetje. Dus dat PS3 poppetje speelt nog verder maar kan niet meer worden omgezet, ook niet na nieuwe naam en email bij settings?

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd :) Dus het zit zo :

Ik speelde op PS3 met poppetje Adam en heb die overgezet naar PS4. Dan heeft mijn broer met poppetje Adam verder gespeeld op PS3 en wil die nu hetzelfde poppetje ook op PS4 zetten. Maar mits je maar 1x hetzelfde poppetje kan overzetten, lukt het misschien als ik het poppetje een andere naam geef of ander psn mail link?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kan hem echt maar een keer per PSN ID overzetten. Het maakt niet uit of je je poppetje een andere naam geeft. Wat je misschien wel kan proberen is een ticket naar Rockstar sturen. :)

Ik zal alles zo wel laten, mijn PS3 poppetje kan ik toch maar 1 keer overzetten, dus zal niet lukken nu hij opeens meer geld heeft staan :)

Wat ook, mijn Social Club naam had ik veranderd, en was toch niet blij mee, maar kan ik opeens niet meer terugzetten op oude naam :( dom allemaal die regeltjes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...