TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Budget :500 Doel: Gamen (GTA V en Fallout 4) Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Geen SSD, ja of nee?: Heb nog een 120gb SSD Besturingssysteem: Heb ik zelf Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Heb zelf nog een Intel SSD 330 120gb en een Western Digital WD500BEVT 500gb Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?:Nee Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Ik kom op het volgende: Hiermee zou je Fallout 4 en GTA V met redelijke kwaliteit moeten kunnen draaien. Aandachtspunten: Ik heb gekozen voor 1 geheugenstick van 8GB zodat dit eventueel later nog uitgebreid kan worden naar 16GB. Als dat niet wenselijk is dan kan je ook een 2 x 4GB kit kiezen om goed gebruik te maken van Dual Channel geheugen. Niet bespaard op voeding, met het oog op betrouwbaarheid en het later eventueel uitbreiden van het systeem. Het in elkaar laten zetten door het bedrijf kost nog wat extra (€ 50, denk ik), maar ik weet niet of dat mogelijk als niet alle onderdelen aanwezig zijn. Je zal sowieso je schijven zelf nog moeten monteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.