KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Hitman of Rise of the Tomb Raider? :$ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Niet verwacht dit te zeggen, maar Rise of the TR. Heb je de 2013 reboot wel al gespeeld? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Op de PS3? Ik ga ze denk ik allebei kopen Waarom had je niet verwacht dit te zeggen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Omdat ik altijd wel een Hitman fan ben geweest, maar de laatste iteratie weet me maar niet volledig te bekoren Ik zou zo ver gaan om te zeggen dat Absolutions nog beter was En Rise of the TR is gewoon een sterke game! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Heb ze beide gehaald :$ Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 @FFF HITMAN is geen slechte game, alleen voelt het niet zoals vroeger was. Bijna alles is al voor je uitgestippeld en heel veel dingen in het level zijn niet creatief. De 'gore' is bijna niet aanwezig, ieder land heeft Amerikaanse en Engelse accenten en de speel style zoals dat vroeger was ontbreekt. @KJ Als je de classics nooit gespeeld hebt, is HITMAN zeker het proberen waard. FFF en ik zijn al sinds het begin hitman fans, dus wij letten meer op de kleine dingen die de klassiekers wel hadden en zoals het moe(s)t. Het is een leuk spel, maar je moet van stealth houden, al is dat in dit deel niet te moeilijk met de 'opportunities' (waar ik zelf ontzettend van walg). Ik heb geen ervaring met tomb raider, maar aan de hand van video's en foto's te zien is het geen slechte game. Gezien je beide games hebt gekocht wens ik je veel speel plezier! Stel je hebt hulp nodig met hitman mag je me altijd PM'en. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Haha nice, laatst ook al Mafia III toch? Ik heb ook dure maanden nu, Mafia III en Rise of the TR al gehaald, BF1 komt eraan, FF XV, The Last Guardian, Dishonored 2, Dragon Quest Builders en dan zwijg ik nog over alle gaming galore wat Q1 2017 mij brengt Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 @DDG Oke thanks @FFF Ja en dan moet BF1, F1, PS+ en een Smartwatch ook nog komen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Ow god, nou je het zegt, PS+ loopt bijna af bij mij Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Ja dat vind ik zo kut Kost ook gewoon evenveel als een game Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Lijkt wel COD en FIFA. Ieder jaar moet je €50 neerleggen voor exact hetzelfde. Reageren
Platypus Geplaatst: 24 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2016 Ach, €50 voor 365 dagen valt nog mee. Je krijgt bovendien elke maand "gratis" games in de plaats, wat het voor een groot deel compenseert. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 25 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2016 Haha nice, laatst ook al Mafia III toch? Ik heb ook dure maanden nu, Mafia III en Rise of the TR al gehaald, BF1 komt eraan, FF XV, The Last Guardian, Dishonored 2, Dragon Quest Builders en dan zwijg ik nog over alle gaming galore wat Q1 2017 mij brengt Kan je me wat vertellen over dat Dragon Quest Buikder? Wat is dat precies? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2016 Uncharted 4 is binnen! Vanavond lekker spelen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2016 Kan je me wat vertellen over dat Dragon Quest Buikder? Wat is dat precies? Een soort van Minecraft met een Lore en Quests, What is Dragon Quest Builders?: Ik weet niet precies hoe Minecraft in mekaar steekt, maar dit heeft wel zijn charmes. Alleen weet ik niet zo goed of ik er 50€ voor tegenaan wil gooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.