Bassieboy35 Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Deze twee zijn ook onmisbaar: Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Wanneer ik op kerstavond na m'n late dienst naar huis rijd Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 En mensen? Zitten we nog in de kerstsfeer? Deze staat alvast bij mij in het draaiboek voor aanstaande zondag. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Absoluut het slechtste dat deze heren ooit hebben gemaakt, maar nog altijd beter dan alle andere kerstliederen. Reageren
JJ-B Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 Ik hoorde vandaag echt een prachtig kerstnummer op de radio: Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Ook wel een leuk nummertje: Mijn favoriet mist hier trouwens wel: Omdat ik dan altijd mooie zonnige Spaanse stranden voor me zie; daar verlang ik het meeste na tijdens kerst Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2016 De maand december is weer aangebroken en het aftellen is begonnen. Kerst is in zicht. Na de editie van vorig jaar is het weer tijd om de stekker er terug in te steken. De platen worden onder het stof vandaan gehaald en op de speler gelegd. Maar het gaat niet vanzelf; jullie kiezen de muziek! Heb jij nou een kerst nummer dat je echt fantastisch vind en er met kop en schouders uit vind steken, plaats hem dan hier! Laat ook ons meegenieten van de kerst klassiekers en laten we samen in de kerst sfeer komen. Radio Christmas is terug van weggeweest! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ik vind persoonlijk de uitvoering van "Silent Night" door Sufjan Stevens echt geweldig en heerlijk kalmerend. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Kerst! Bij mij stond er in oktober al kerstmuziek op. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 (bewerkt) (...) Die is heerlijk met een haardvuurtje op je tv. Kerst! Bij mij stond er in oktober al kerstmuziek op. Hier ook, al heb ik toen een kerstlied verbod gekregen totdat Sky ermee begint. Bewerkt: 4 december 2016 door Tommie59 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2016 Een andere klassieker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.