Gta Ripper Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 kan iemand me wat tips geven om freddy in sa(ps2) te doden op de motor want het lukt me moeilijk! ik glij steeds uit onder de rit en dan val ik meteen van de motor af Reageren
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Probeer hem niet tijdens de rit neer te knallen, volg hem gewoon rustig. Na een tijdje stopt hij en stapt af en dan kan je hem neerschieten. P.S. Dit topic past volgens mij meer in Missie Hulp Reageren
Dri3s Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Hier is al een topic over. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12654 Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Gewoon rustig erachteraan blijven rijden, en inderdaad niet schieten tijdens de rit, laat dat maar doen door degene die je achterop hebt (niet dat die goed kan schieten, maar ok). Veel Succes! Reageren
D-Gun Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 kan iemand me wat tips geven om freddy in sa(ps2) te doden op de motor want het lukt me moeilijk!ik glij steeds uit onder de rit en dan val ik meteen van de motor af of gwn je bikeskill trainen dan val je mischien niet zo snel Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ok tnx ik heb hem gehaald Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Even nog voor de duidelijkheid. Ik zie dat veel mensen zich helemaal dood ergeren als een Race of achtervolg missie niet lukt. Ik heb zelf gemerk dat je tijdens race missies beter netjes en met niet zo veel snelheid veel makkelijker kan halen dan dat je als een gek er achter aan gaat. Het is moeilijk voor sommige om je frustratie in te houden tijdens deze misse. Maar het is het proberen iig waard Bewerkt: 29 juli 2005 door Tim14 Reageren
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Reageren
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Niet iedereen is even goed in GTA spelen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 [...] DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Dat is heel fijn. Maar geen reden om zo te gaan schreeuwen. Wat Tim14 zegt is zeker waar: Kalmte is een must. Wanneer je merkt dat je je ongelofelijk begint te ergeren aan deze missie, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen, kun je het beste even stoppen met de missie en verder gaan met iets anders. Wanneer de gemoederen een beetje gezakt zijn, kun je weer in alle rust een poging wagen. Voor de compleetheid: De missie heet 'OG Loc'. Reageren
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 [...] DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Dat is heel fijn. Maar geen reden om zo te gaan schreeuwen. Wat Tim14 zegt is zeker waar: Kalmte is een must. Wanneer je merkt dat je je ongelofelijk begint te ergeren aan deze missie, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen, kun je het beste even stoppen met de missie en verder gaan met iets anders. Wanneer de gemoederen een beetje gezakt zijn, kun je weer in alle rust een poging wagen. Voor de compleetheid: De missie heet 'OG Loc'. Sorry hoor, caps lock stond aan Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Gewoon rustig rijden. Kijken waar hij naar toegaat. Op een gegeven met zie je hem afstappen. Je moet iets van te voren af stappen en dan kan je hem neerknallen met een pistool. Was toevallig dernet ook zelf bezig met deze missie. Reageren
JelleVD Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 het is ook onmogelijk om hem van die motor af te knallen.als hij op die motor zit is ie onsterfelijk :'D Reageren
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ook op de pc Als je nog iets wil toevoegen aan je bericht moet je op de knop Edit drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.