Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 racen vind ik juist makkelijk maar achtervolgen niet.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 maarja nog bedankt voor het helpen met die missie Reageren
Eyes Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ... ... mij lukt ie niet.. hoe vaak ik het ook probeer... Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb em gewoon door iemand anders la3en doen bij mij isset meer het probleem dat bij missies waark me koppie der ff bij moet houden, me ouders me kamer binnen komen en gaan zeuren dak nog van alles moet doen enzo Reageren
Renne Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) ik heb em gewoon door iemand anders la3en doen bij mij isset meer het probleem dat bij missies waark me koppie der ff bij moet houden, me ouders me kamer binnen komen en gaan zeuren dak nog van alles moet doen enzo Op pauze drukken en wachten tot dat je ouders weer weg zijn. @Eyes:En hoe meer je het probeert hoe beter je het parcour kent.En hoe meer bike skill je hebt. Dus heb je altijd meer kans dat het lukt. :'D Bewerkt: 4 augustus 2005 door Renne Reageren
Eyes Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) bedankt renne.. maar ik heb hem al heeeeeeel vaak gedaan en nog steeds is ie niet gelukt... ik was een keer wel ver gekomen maarjah... nie genoeg he Bewerkt: 4 augustus 2005 door Eyes Reageren
Renne Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dan is het best dat je save-game hier plaatst: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...60entry200774 Iemand zal hem dan wel doen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Op pauze drukken en wachten tot dat je ouders weer weg zijn. doek ook maar als ik hem dan weer terug zet, knal ik altijd gelijk ergens tegen aan Reageren
need my speed Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Nou en, ik had er ook moeite mee, post dan niet, er zitten trouwens ook 2 dagen tussen jou en de vorige post maar goed.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.