stratocaster2 Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Waar kan ik die vinden? Het is waar je die dingen kan kopen de hangaar Helipad Taxibedrijf en nog een aantal dingen waar je manager bij nodig hebt. in de single player Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Ik begrijp jou niet, hoor. Kan je het wat duidelijker uitleggen? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Gewoon erheen rijden en bij het Dynasty 8 bord op de knop drukken die in de linkerbovenhoek tevoorschijn komt. Reageren
stratocaster2 Geplaatst: 29 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Ja klopt. En als je die gekocht hebt moet je de manager of iemand zoeken. En die zoek ik en waar vind ik die Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 (bewerkt) O, je bedoeld bij een bedrijf. Die hoef je niet te zoeken, je krijgt een mailtje van de manager waarin hij zegt het leuk te vinden om voor je te werken en dan hoef je verder niks te doen. Je krijgt bij sommige bedrijven om de zoveel tijd een kleine missie waarin je bijvoorbeeld dieven moet pakken of een lading drank (of eten, wiet. Is afhankelijk van je bedrijf) die je bij het bedrijf moet afleveren. Als je die niet doet dan loop je de inkomsten voor de week van dat bedrijf mis. Bewerkt: 29 november 2015 door Tommie59 Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 (bewerkt) Bij zo'n missie wordt je gebeld door het bedrijf. Je hebt dan een paar uur om de naar de op je map te gaan. Bewerkt: 29 november 2015 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.