Jump to content

[PS4] Theme's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik weet niet zo god waar het topic moet staan in "Games General" of hier in "Computer Software".

Als het niet goed staat dan oet het topic even verplaatst worden

Het gaat om theme's voor de PS4, dat lijkt mij toch van een soort van software niet voor de PC wellis waar maar voor een game console, nu kan je er een aantal uit de playstation store halen gratis/betaald.

Nu weet ik dat je ze ook gewoon van internet kan halen, op een USB stick zetten en zo op je PS4 zetten.

Nu is mijn vraag

Werkt dat dan wel goed en volledig.

Installeerd de PS4 alles wat je voor een theme nodig hebt, krijg je dan geen fouten/error's.

Iemand hier ervaring mee ?

Groeten Pino

Geplaatst:

En wat is daar 't praktisch nut van? 't Is denk ik niet zo dat je uren en uren naar het XMB zit te staren ... Ik vind het overigens wel frappant dat je moet betalen voor bepaalde thema's terwijl je dit op PC gewoon gratis, naar eigen smaak, en met onbeperkte vrijheid kan aanpassen.

Ik ben zelf aan het twijfelelen of dit de juiste plek is voor dit topic.

Geplaatst:

Je kunt tot nu toe geen PS4 themes downloaden via je PC. De enige die werken zijn de gene die je uit de Store haalt.

Geplaatst:
En wat is daar 't praktisch nut van? 't Is denk ik niet zo dat je uren en uren naar het XMB zit te staren ... Ik vind het overigens wel frappant dat je moet betalen voor bepaalde thema's terwijl je dit op PC gewoon gratis, naar eigen smaak, en met onbeperkte vrijheid kan aanpassen. Ik ben zelf aan het twijfelelen of dit de juiste plek is voor dit topic.

Wat het nut er van is ? Ik vind het wel leuk om wat anders tezien dan een blauw vlak als ik me PS4 aan doe.

Er zijn aardig wat theme's gratis hoor, maar goed als je een beetje mooi theme wil moet je al gouw betalen, prijs verschillen tussen de 0.99 cent tot wel 2,49 het is niet heel duur maar toch je moet het wel betalen.

Ik twijfelde ook of het in "Games General" of hier in "Computer Software". moest ja of nee, aangezien het toch een soort van software is niet voor de PC wellis waar maar voor de PS4.

Je kunt tot nu toe geen PS4 themes downloaden via je PC. De enige die werken zijn de gene die je uit de Store haalt.

Okee dat wist ik niet, als ik op google zoek kom ik ook niet veel tegen alleen deze http://www.psu.com/themes voor de rest niet eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...