Ewoud Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Beste, Ik was daarnet san andreas aan het spelen. Net voor het einde van de missie catalyst craste me pc volledig. De symptonen waren: -Beeld stond volledig stil -Krakende en piepende geluiden van het spel -Ctr alt delete werkte niet. -Ik kon niet terug naar windows. Versie is natuurlijk legaal. Hier de specs van mijn pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Het kan misschien een enkele fout zijn?? Probeer het anders nog een keer en kijk of ie het weer doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Van bankoverval of wat was het van Catalyst? Want ik kreeg ook een Crash bij de zelfde missie. Ik heb mijn SA toen herinstalt en het ging terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Het is inderdaad misschien handig om het spel opnieuw te installeren. Iemand had dit ook een keer, en toen hij opnieuw installeerde, toen deed het spel het weer gewoon. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Het spel doet het onderhand weer. Ik denk dat me pc op het moment oververhit was. Te warme ruimte. Nu staat de ventilator op me pc gericht en hij gaat goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 daar heb ik ook veel last van maar nu heb ik watercooling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 uit het zonnige denemarken @exabyte staat je computer soms in een kast als dat zo is haal hem er dan uit want dan kan hij vaak zijn hitte niet kwijt. en anders als je de ventilator in de weg vind staat kan je nog altijd een losse koelers voor in je pc kopen. veel succes ps. uit het zonnige denemarken ik zit nu namelijk in denemarken achter de laptop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.