Together Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 (bewerkt) Hallo, Ik zou graag een 'game' pc willen kopen. Ik zal niet zo zeer de nieuwste en zwaarste games draaien. Ik zal voornamelijk CS:GO, Minecraft en Spintires doen. Dus zal dit een goede build zijn? CPU: Intel Core i5 4460 Moederboord: ASRock H81 Pro BTC ATX LGA1150 RAM: 2x4GB DDR3 Opslag: 1TB schijf Videokaart: GeForce GTX 950 2GB Voeding: 430W Wat zouden jullie veranderen? Ik heb er helemaal geen verstand van, een vriend van me heeft dit voor mij samengesteld. Dankjewel! Bewerkt: 30 november 2015 door Together Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Op zich wel een oké systeempje. Eventueel kan je nieuwere standaarden overwegen zodat upgraden in de toekomst minder lastig is. Een LGA1151 bord (maakt vrij weinig uit welk als je niet van plan bent om te overklokken) met een Skylake processor (i5-6400 zit ergens op dezelfde lijn) en DDR4 RAM. De videokaart is vrij middelmatig en goed genoeg voor hetgeen waarvoor je het wil gebruiken, maar voor een paar tientjes meer heb je thans een 960 die toch weer iets langer mee kan. Enige waar ik mij nog vragen bij stel is die 430W voeding. Is die een beetje van een goed merk (Corsair, Seasonic, be quiet!, ...)? Een goedkope voeding van een onbekend merk is nefast voor de stabiliteit van het hele systeem. Reageren
Together Geplaatst: 1 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2015 http://pcpartpicker.com/p/B9sxpg Dit zijn al de onderdelen. Wat zou dit ong kosten in Nederland? Reageren