Jump to content

Wat heb jij zoal meegemaakt?


ERRWINS

Recommended Posts

med_gallery_1_164_77038.jpg

Grand Theft Auto: Online is al ruim 2 jaar oud en wordt tot op de dag van vandaag nog massaal gespeeld. Zo ook door de leden van dit prachtige forum. Alhoewel wij vaak alleen maar lol willen hebben, zijn er ook spelers die dit juist willen verpesten. Los daarvan, maak je natuurlijk ook genoeg opmerkelijke, epische en bijzondere momenten mee in Online. Samen met je vrienden, alleen of juist met wild vreemden. Nu is het moment daar om jullie verhalen zwart op wit te zetten, oftewel vereeuwigen op het wereldwijde web. Wat heb jij zoal meegemaakt in Online? Laat het ons weten in een leuk verhaaltje, filmpje, snapmatic of screenshot(s).

Zoals altijd zijn er natuurlijk ook regels:

  • Houd het netjes, dus geen scheldwoorden of provocatie.
  • Geen dubbelposts. Mocht dit toch voorkomen, graag even melden.
  • Verder gelden natuurlijk de algemene regels van het forum.

lets_share_logo_2013.png

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb meer mooie dingen gedaan met mijn vrienden en de crew waar ik in zit.

mooiste dat ik alleen heb gedaan is toch wel het zo parkeren van een gestolen banshee.

0_0.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'>

Link to comment
Delen op andere websites

De mooiste momenten heb ik wel gehad met m'n real life vrienden, we hadden ook onze eigen crew enzo.

Maar het mooiste moment uit het heden is toch wel de meeting van The Criminal Legends (m'n huidige crew) tegen de gtaforum crew. :)

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

In zo'n anderhalf jaar dat ik GTA Online speel zijn d'r ontelbare dingen gebeurd die ik nog vers in m'n achterhoofd heb liggen. 't Allermooiste moment

is nog wel dat ik de crew; The Criminal Legends was geënterd, vanaf toen ging er werkelijk 'n 'wereld' voor me open. Vriendschappen, lol én doorgaans plezier waren hoofdzakelijk de belangrijkste dingen waar ik mee te maken had gekregen. Aan de andere kant speelde negativiteit ook van belang. Maar daar gaat dit topic niet over. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag alles delen, ook de negativiteit. smile3.gif

Ah, oké. Bedankt. :)

M'n grootste dieptepunt die ik ooit had meegemaakt in m'n GTA Online carrière was dat er één speler die continu gebruikmaakte van god-mode met

als bijgevolg dat 'ie mij specifiek ging treiteren... Ik werd al helemaal woest dat ik 'm op géén manier kon terugpakken, op den duur was het zó erg

dat ik de neiging had om m'n controller keihard tegen de TV te smijten. Uiteindelijk was het (gelukkig) niet gebeurt, omdat ik me wist in te houden. :engel:

Bovendien was ik naar 'n andere sessie gegaan, zonder hackers.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging een keer rijden met mijn Weeny Issi door de straten van Los Santos toen ik opeens plotseling een hacker zag rennen. Hij rende harder dan wat een normale speler kan en ik zag dat hij een grenade launcher in zijn handen had. Uiteindelijk vloog ik uit de bocht door mijn auto en werd ik geëxplodeerd door de hacker. Maar ik heb ook heel veel leuke dingen meegemaakt in Grand Theft Auto Online, waarvan ook meetings die werd georganiseerd door ERRWINS, en een aantal door mij. Het was vooral veel lachen met de forum leden met onze headsets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Te veel mooie momenten.

Ik speel nog dagelijks op m'n 360 online en ik maak mooie dingen mee. Voorbeelden heb ik genoeg. Maar de mooiste is toch wel dat ik een hele groep aan spelers bij elkaar heb gehaald (gewoon door simpelweg door de map heen te rijden en te toeteren) met Muscle cars en daarmee iets van een half uur door de map ben gecruised. En allemaal goede driving skills, net als ik :D Niemand crashte en we reden lekker door. Steden, bergen en land. Ik gebruikte daarvoor mijn donker race groene Sabre met een gifgroene gloed door de lak en chrome strepen. Mijn favoriete auto van het spel en het mooiste getuned, vind ik :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik een PS4 heb, ben ik weer in contact gekomen met een Engels persoon die ik tijdens een GTA Race heb ontmoet. Toen ik voor het eerst online kwam, stuurde hij een berichtje: "Finally a PS4 m8?" Waarop ik natuurlijk heb geantwoord. Het is toch fijn om te zien dat hij, na ruim een jaar, nog steeds weet wie ik ben en wat we samen hebben meegemaakt.

Ik heb hem ontmoet tijdens een GTA Race, zoals ik al eerder zei. Down The Drain was toen nog een race waarbij je gemakkelijk geld en RP kon verdienen door elkaar te laten winnen. Ik deed de race met enkele Nederlanders die alleen maar vervelend waren. Nadat mijn limiet was bereikt, heb ik m'n headset aangesloten en gezegd dat ze heerlijk kinderachtig bezig waren. Hij hoorde dat natuurlijk en stuurde mij een vriendschapsverzoek. Sindsdien hebben samen geracet en samen onze levels behaald. Om en om winnen, wachten als iemand crashde en vrijwel samen over de finish. Hij in zijn oranje Feltzer en ik in mijn Ferrari rode Carbonizzare. Zelfs als wij 'echt' gingen racen, was het nek aan nek. (zie spoiler). Ja, dit is een van de mooiste moment die ik koester in Online.

27xq6va.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dat is een mooie tijd, Erwin!

Gisteren zelf weer eens na tijden GTA Online gedaan, ditmaal op de PS4. Baal er wel van dat daardoor mijn character er nu ook een stuk anders uit ziet. Goed, dat terzijde. Gisteren was ik wat aan het klooien in Free Roam en werd uitgenodigd voor een organisatie als Bodyguard. Ben er toen bij in gegaan. Uiteindelijk kwamen er wat missies te voor schijn. Aangezien mijn auto nog van het politiebureau gehaald moest worden ging ik dat eerst even doen. Eenmaal aangekomen duurde deze missie nog een minuut of twee. De opdracht was om een bepaald persoon te vermoorden. Eerst werd ik zelf een aantal keren vermoord, maar toen met nog één seconde op de teller knalde ik die vent nog even door zijn hoofd. Dat was een snel verdiende $45.000. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...