ERRWINS Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Je staat erbij! Reageren
thebig Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Misschien kan ik ook wel even langskomen. Deelnemer: thebig PSN: vmdj0 Aanwezigheidsstatus: Onder Voorbehoud Headset: Mogelijk, waarschijnlijk niet Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Ik moet me helaas afmelden. Wegens omstandigheden kan ik niet komen. Toch veel plezier gewenst! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Jammer, maar het is aangepast. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Jammer genoeg kwam er maar één iemand opdagen, waarbij ik de meeting heb afgeblazen. Jammer.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Het is inderdaad betreurenswaardig dat er maar ééntje kwam opdagen (ik was degene die er was).. Waren jullie 't misschien vergeten ofzo? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Wat een niveau weer zeg, toch bedankt voor de moeite Erwin. Ook al was ik de niet bij. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Sorry. Ik lees nu net dat het voor PS3 gamers is. En ook ik speel nog op een PS3. Maar ik doe nagenoeg nooit Death matches en Capture jobs. Misschien omdat ik hier niet zo goed in ben. En vanwege dat het weinig $ oplevert. Ik was gisteravond nog wel online, maar pas vanaf circa 21:00 uur. Vanavond denk ik wat eerder online te zijn. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ehh, ik wil je droom niet compleet gaan verpesten, maar als je 't topic correct had doorgelezen moest je tot de conclusie zijn gekomen dat de meeting respectievelijk gisteravond was afgeblazen gezien d'r maar één persoon kwam opdagen.. Reageren
aron24 Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Geplaatst: 19 december 2015 Bij mij was de modem kapot, dus ja. Dan kan ik er weinig aan doen, maar ik het al gemeld. Dus in fact had ik mij al afgemeld, wel jammer natuurlijk. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Ehh, ik wil je droom niet compleet gaan verpesten, maar als je 't topic correct had doorgelezen moest je tot de conclusie zijn gekomen dat de meeting respectievelijk gisteravond was afgeblazen gezien d'r maar één persoon kwam opdagen.. Ik weet niet of dit aan mij gericht was. Maar als dit zo was; dat er maar 1 speler was komen opdagen had ik al gelezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.