aron24 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Eli, ik denk dat jij over mijn aanvraag hebt heen gelezen. Ik zou het fijn vinden als je dat als nog zou willen doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Avatar/Signature (Onderstreep wat je wilt) Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Signature: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Extra opmerking: Geweldig initiatief! Alvast bedankt! Bewerkt: 11 december 2015 door NickOwnage Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Niet tevreden, geld terug! Top gedaan! Ook echt in de stijl gebleven Complimentje mag ook wel eens als je ziet wat sommige mensen hier te wensen hebben gratis. Bewerkt: 11 december 2015 door Davedavy Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Avatar/Signature (Onderstreep wat je wilt) Signature: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) Avatar/Signature (Onderstreep wat je wilt) Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Signature: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Extra opmerking: De muts zou ik graag boven de cockpit willen hebben. En zou de sneeuw kunnen vallen in de signature? Heel goed initiatief! Krijgen jullie trouwens nog lekkers van de kerstman voor dit? Of is hij achter de schermen een tiran? Bewerkt: 12 december 2015 door Tommie59 Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Liefste dagboek, gisteren heb ik 10 kerst mutsen bezorgd. Meester heeft me vervolgens beloond met drie zweepslagen. Vandaag wordt een goede dag. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) Avatar/Signature Signature: Muts / sjaal/ Kerstboompje (aan linkerkant) / Sneeuw Extra opmerking: wil je in m'n ava de mond wat meer zichtbaar maken? Bewerkt: 12 december 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Kerstman Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Mooi initiatief. Ik ben al voorzien, maar mijn complimenten voor dit sfeervolle project Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Om te beginnen, jullie zijn lekker bezig. Avatar/Signature (Onderstreep wat je wilt) Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Signature: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Extra opmerking: Mijn signature is nu redelijk licht met een transparante achtergrond, je mag er van mij ook wel een zwarte achtergrond achter plakken. Alvast bedankt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Die van Nick Lekker bezig jongens Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Haha, hopen dat hij er zelf blij mee is. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Thanks. Heb er zelf nog even een achtergrondje bij getoverd, kan er nu weer helemaal tegenaan voor de feestdagen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Geweldig! Dankjewel! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Mijn aanvraag is niet compleet Ik mis een muts, sjaal en sneeuw. En de mond van m'n ava beter zichtbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.