3L1077 Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Mijn aanvraag is niet compleet Ik mis een muts, sjaal en sneeuw. En de mond van m'n ava beter zichtbaar Je had niets onderstreept. Ik las tussen haakjes een kerstboom, dus ik heb een kerstboom gezet. Wat wil je precies? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Mijn aanvraag is niet compleet Ik mis een muts, sjaal en sneeuw. En de mond van m'n ava beter zichtbaar Mag ik zeggen dat je best veeleisend bent voor iets wat je gratis krijgt voor de feestdagen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 (bewerkt) Mijn aanvraag is niet compleet Ik mis een muts, sjaal en sneeuw. En de mond van m'n ava beter zichtbaar Mag ik zeggen dat je best veeleisend bent voor iets wat je gratis krijgt voor de feestdagen? er staat toch 'niet goed, geld terug'. Wil graag waar voor m'n geld.@3L1077, nog een sjaal, muts en sneeuw Bewerkt: 15 december 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Mooi initiatief. Ik ben al voorzien, maar mijn complimenten voor dit sfeervolle project Wil jij geen nieuwe kerstmuts Kerstman? Of misschien Eliott aannemen bij de kerstcrew? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 (bewerkt) Mijn helden zijn jullie! Avatar/Signature (Onderstreep wat je wilt) Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Signature: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders (Onderstreep wat je wilt) Extra opmerking: Bewerkt: 15 december 2015 door BoerTijger Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 (bewerkt) Bedankt voor de sig. Zou je Rick's hoed ook in een kerstmuts kunnen veranderen? Bewerkt: 16 december 2015 door Dr.Oppai Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Nice! Heb je het grote plaatje er nog bij? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Cool! Dankje voor de signature! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Bedankt voor de spullen kerstman. (Maar natuurlijk vooral Visser en Eliott. ) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 (bewerkt) Signature dan: leuke dame! Ik vermoed dat het een filmpersonage is maar kan niet raden uit welke film. Het betreft Audrey Hepburn, een Britse film- en fashionicoon uit Hollywood's Gouden Periode.En jij Eliott, jij mag de eer om er een net zo stijlvolle muts op te plakken Voor de formaliteit: Avatar/Signature Signature: Muts/Sjaal/Kerstballen/Sneeuw/Anders Extra opmerking: B.v.d. en KUTGW! Bewerkt: 17 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Geplaatst: 19 december 2015 (bewerkt) Avatar/Signature Signature: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders Extra opmerking: Misschien een soort van kerstverlichting over de tank? En uiteraard, alvast bedankt! Bewerkt: 19 december 2015 door Bassieboy35 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.