Dotz Geplaatst: 12 november 2016 Rapport Geplaatst: 12 november 2016 Gaat deze winkel weer open? Reageren
Dotz Geplaatst: 12 november 2016 Rapport Geplaatst: 12 november 2016 Ik ben bereid enige financiële problemen uit de weg te ruimen die enige voortzetting belemmeren, ik wil een meerderheidsaandeel van 55% voor een prijs van 120% van de marktwaarde per aandeel . Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2016 Hier heb je je 0 euries. En dan weer octopus. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Wanneer gaat de deur hier weer open? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Tweede poging. Is die van vorig jaar niet goed meer? Aangezien je nog altijd de zelfde avatar draagt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2016 Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Tweede poging. Is die van vorig jaar niet goed meer? Aangezien je nog altijd de zelfde avatar draagt. Hmm dat niet zo zeer, gaat meer om het initiatief. Het is altijd leuk om het forum vol kerst avatars te zien. (En mijn ava van vorig jaar mag een update krijgen :$) Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ik moet nog zien, ik zit met de examens en heb geen idee of ik hier de tijd voor ga kunnen opbrengen. Ben eigenlijk zelf ook nog helemaal niet in de kerstsfeer... Reageren
Dotz Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 Maar ik kan er toch voor betalen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 december 2016 Rapport Geplaatst: 6 december 2016 Ik heb hem alweer. Nogmaals bedankt, Eliott! Reageren
Dotz Geplaatst: 8 december 2017 Rapport Geplaatst: 8 december 2017 Ik wil er een en wel nu, kom op, de tijd van lui achter de PC hangen is voorbij. Uiteraard wens ik zowel mijn sig als avatar in kerststemming te brengen zonder afbreuk te doen aan het stoere karakter dat deze afbeeldingen uitdragen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 december 2017 Rapport Geplaatst: 11 december 2017 Hoe draagt Mickey Mouse nou een kersthoedje? Met zijn oren uitstekend of warmpjes in de muts geschoven? @Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.