JanJaapJip Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Hallo, Ik heb sinds kort GTA V op mijn laptop. Alles liep goed tot dat ik een update moest doen van Rockstar social club. Nu krijg ik na circa 5 minuten spelen deze fout code: “Failed zlib call” error. Het is een originele versie. Ik weet niet wat ik hier aan kan doen, want hij deed het eerst perfect. Dit is mijn laptop: ASUS Intel core i7-5500U 2.40GHz RAM 8GB 64-bits besturingssysteem, x64 processor NVIDIA GEFORCE 940M Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is. Graag reactie, alvast bedankt! Reageren
JanJaapJip Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Iemand die mij hier mee kan helpen, kan de game nu niet spelen. Reageren
Votair Geplaatst: 28 december 2015 Rapport Geplaatst: 28 december 2015 Ik heb het even opgezocht voor je. Hier is de link. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204775458-How-to-Fix-Failed-zlib-call-error-in-GTAV-PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.