GTA_Online Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Hallo, eigenlijk kennen we allemaal GTA Maar eigenlijk gaat het (vooral bij Online) meer om doden, overvallen en .... doden dan om het woord GTA. GTA betekent dus Grand Theft Auto !!!! Wat betekent Grote Auto Diefstal Maar de missies gaan behalve Simeon helemaal NIET over auto's stelen ???? Persoonlijk haal ik men geld puur uit het stelen/verkopen van wagens. Het duurt uiteraard veeeeeel langer eer ik aan 1miljoen zit als bij jullie, maar tja Ik was weer eens per ongeluk op open GTA Online gekomen, resultaat: 2seconde mijn poppetje gezien en BAM (!!!!!!!!!!!!!!!) meteen door een jawel EIKEL doodgeschoten zonder reden of eender wat KL*TE !!! En natuurlijk ook massa geschreeuw van gierende kinderen met ellendige hoofdtelefoon : AAARRRGHHH IIII SHUT THE F*CK OFF AAAGGG OOOHHH :( Nu mijn verhaal is : waarom kunnen er niet meer en betere missies zijn waar het woord GTA om staat : Auto's stelen, herspuiten, eventueel demonteren en wisselstukken apart verkopen, een eigen autohandel oprichten al dan niet met autokerkhof voor wisselstukken,.... ipv steeds die moorden ? Dank Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Tja, waarom dat niet kan... Minder aantrekkelijk voor breder publiek? Ben het met je eens trouwens dat het erg vervelend is om zomaar gelijk doodgeschoten te worden. Zelf zou ik niet iemand zonder reden ik free roam afknallen. Daarom ga ik Eigenlijk nooit Online. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Volgens de titel is Franklin de perfecte GTA protagonist. Vooral in het begin van het verhaal. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Al sinds GTA 1 ligt de nadruk op een open wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Jij wil een soort Fast & Furious The Game ofzo. Dat ga je niet vinden in deze franchise. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Al sinds GTA 1 ligt de nadruk op een open wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Jij wil een soort Fast & Furious The Game ofzo. Dat ga je niet vinden in deze franchise. Dat zal best, maar als je naar de titel kijkt zal het gaan om een game waarbij het draait om het dealen tussen auto's. Het stelen van mooie sportwagens en het doorverkopen hiervan. Echter, het stelen van auto's is een gigantisch klein gedeelte geworden van GTA. Hierdoor heeft de game eigenlijk niks meer te maken met de titel. Dat is dus wat de poster bedoelt te zeggen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 GTA mag dan niet het spel zijn wat de titel doet geloven, maar dat maakt de gameplay wel weer goed. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Steel met 4 man binnen 15 minuten 20 auto's? Een soort van Gone in 60 seconds. Reageren
GTA_Online Geplaatst: 8 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Al sinds GTA 1 ligt de nadruk op een open wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Jij wil een soort Fast & Furious The Game ofzo. Dat ga je niet vinden in deze franchise. Dat zal best, maar als je naar de titel kijkt zal het gaan om een game waarbij het draait om het dealen tussen auto's. Het stelen van mooie sportwagens en het doorverkopen hiervan. Echter, het stelen van auto's is een gigantisch klein gedeelte geworden van GTA. Hierdoor heeft de game eigenlijk niks meer te maken met de titel. Dat is dus wat de poster bedoelt te zeggen. dat is nu perfect wat ik wil bedoelen ! GTA, auto's stelen en verkopen. Maar ik moet ook wel toegeven dat GTA5 echt wel DE allerbeste game is die ik sinds jaren gezien heb. Want waar ergens kan je nog zo vrij zijn in het game leventje Ik weet ook wel als je een goede groep hebt gevonden dat je gesloten speelt, je niet meer van die kinderen hebt, en dan wordt het plezant. Maar in het echte leven heb ik geen maten die ook spelen. Ik ben nu al 40+ jawel, en speel nog steeds GTA. Daarom is voor mij een spel met bv een motorbende die ritjes maakt, of een zaakje oprichten veel fijner dan gewoon naar een andere speler gaan en doodleuk afknallen zonder enige reden. Mja er zijn zoveel dingen die ik (en veel) willen, zoals meer villa's als Michael en Frankling kunnen kopen in Online. Misschien ooit wel Reageren
UberBug Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Nog even geduld en dan kunnen we weer driften in de sneeuw, dan vergeet je snel of de nadruk op iemand overhoop schieten of auto's stelen is... ps, ook ik houd meer van de belevenissen, geld verzamelen met auto's stelen etc...al is schieten op zijn tijd ook leuk...kortom, GTA V is voor iedereen wat en een van de betere games die [tot nu toe] op de markt is gebracht. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 GTA CW, wat voor jou? Daar kan je drugsdealen, vuilnisbakken doornemen en contactslot slopen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Al sinds GTA 1 ligt de nadruk op een open wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Jij wil een soort Fast & Furious The Game ofzo. Dat ga je niet vinden in deze franchise. Je kunt niet doen en laten wat je wilt, als anderen je afschieten. Dus het is maar langs welke kant je dat benadert. Reageren
coolguynl Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) als je de titel letterlijk gaat nemen gaat het alleen om het stelen van auto's en verder niks dus ook niet het verkopen van auto's. als je andere spellen de titels letterlijk gaat nemen dan klopt er van geen elk spel iets. Bewerkt: 8 december 2015 door coolguynl Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Op zich is het ook meer een naam dan echt een goede beschrijving voor de franchise. Natuurlijk zijn er aspecten die er goed bij aansluiten, maar een game die puur rond autodiefstallen zou draaien... is niet echt wat ik als een GTA zie. Je kunt niet doen en laten wat je wilt, als anderen je afschieten. Baguvix. Reageren
Dotz Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Need for Speed Underground 2 is een klassieker, wat tuning betreft staat die game nog steeds zijn mannetje. Die zou je tegenwoordig voor weinig geld op de kop moeten kunnen tikken. Al kan je daar niet uitstappen. Wellicht dat Driver je meer kan boeien? Driver San Francisco schijnt een sterke game te zijn, evenals Driver Parallel Lines. Daar speel je echter geen autodief maar een agent, het is wel free-roaming met een sterkere nadruk op auto's en auto rijden dan GTA. Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Ik was weer eens per ongeluk op open GTA Online gekomen, resultaat: 2seconde mijn poppetje gezien en BAM (!!!!!!!!!!!!!!!) meteen door een jawel EIKEL doodgeschoten zonder reden of eender wat KL*TE !!! Sinds wanneer moet je een reden hebben om iemand neer te maaien Online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.