.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 (bewerkt) Dat. ^^ Trouwens, waarom pakte je 'm niet terug? Tenminste, dat doe ik altijd én dan maakt het echter niet uit waarmee.. Tanks, straaljagers, gevechtshelikopters, etcetera. Nu mijn verhaal is : waarom kunnen er niet meer en betere missies zijn waar het woord GTA om staat : Auto's stelen, herspuiten, eventueel demonteren en wisselstukken apart verkopen, een eigen autohandel oprichten al dan niet met autokerkhof voor wisselstukken,.... ipv steeds die moorden ? Gezien het na 'n poosje erg geestdodend kan worden, en houdt er rekening mee dat niet 't gehele volk van dit soort gerelateerde zaken houdt... Daarbij had R* hier niet bewust voor gekozen, aangezien 't bedrijf juist (extra) winst wil maken d.m.v. het algehele (beschikbare) publiek d'r bij wil betrekken. Enne, als je je hindert aan (vervelende) kinders is er tevens 'n optie om hen te dempen. Géén goed excuus dus in mijn opinie. Bewerkt: 9 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
GTA_Online Geplaatst: 9 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Ow jullie doen percies of ik mij er dood aan erger !!! :o ?? Het was gewoon maar een mening. Phoenix : kinders? Ohja kinderen ! Reageren
weeddemon666 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Persoonlijk zou ik het saaier vinden, ik geniet nou juist van de diversiteit die gta brengt. Ene dag heb je zin in racen dan weer in LTS bv. De auto-missies vindt ik de meeste saaie missies bovendien verdient het niet genoeg. Online afgeknald worden kun je veel tegen doen o.a. passive mode(ja, ook in passive mode proberen ze te pakken), eerst op kaart kijken voor je je garage uitgaat, moet je stukje rijden neem dan de t20 bedenken mensen zich wel als ze klaar staan met rpg ofzo. Leukste aan die kneusjes die iedereen willen doodschieten: tergupakken met aanvallen(car/heli/lopend) goedkoopste bounty op zetten en merryweather en zakkenroller op ze af sturen. Dan zit je zo op een 5/1 k/d ratio. Reageren
JJ-B Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Lekkere vrijheid. Rondrijden over de bergen, of mensen neerschieten in de stad. Freeroaming is wat gta nice maakt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Geplaatst: 19 december 2015 Ook GTA bestaat uit auto's stelen. Misschien niet zoveel als dat moorden, maar het zit er wel in. Voor het grote publiek is het nou net wat aantrekkelijker om wapens te mogen gebruiken. Auto's stelen is natuurlijk wel erg leuk, maar je raakt er eerder op uitgekeken. Door de afwisseling blijft het spel wat meer verfrissend. Je kan altijd nog online op de peace mode spelen, waar je niet vermoord kan worden. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Geplaatst: 16 januari 2016 Auto's stelen komt nog best wel eens voor, maar als het alleen daar uit zou bestaan wordt het saai en eentonig. Jij kunt veel in deze game en dat vind ik juist mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.