W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik zat even wat in de textures de kijken en klikte ik op de map texd en daarna klikte ik op het 1e bestandje. En toen zag ik dit: ps. heb hem wat verkleind dus hij is niet zo scherp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Die is uit Vice City ja. Misschien is dat van datgene als je naar Liberty City moet. Ik weet het niet zeker, maar ik denk het. Bewerkt: 29 juli 2005 door yordi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je naar Liberty City moet hebt het niks te maken met Vice City. Ik kwam trouwens veel meer tegen. Allemaal van het 1e gedeelte van VC dat Tommy aankomt in VC enzo. En ik vond de plaatjes Greetings from Vice City en het scherm dat je krijgt als je op de PC VC afsluit. Waarom hebt R* dit er niet uit gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Misschien zitten er wel meer dingen in... . Maar toch goed gevonden Wesley! Bewerkt: 29 juli 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja, ze hebben er nog wat dingen van vice city in zitten ook de wielen: (waar staan de SA wielen?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja ze hebben ook dat plaatje van 'Welcome to Vice City' erin zitten. Als ik het goed heb zat er ook nog wat van GTAIII in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die plaatjes van Greetings From Vice City, zijn Easter Eggs op bill boards in San Andreas. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die plaatjes van Greetings From Vice City, zijn Easter Eggs op bill boards in San Andreas. :lol: Maar ze zitten niet in de GTA3.IMG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Programeer humor van de makers ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik had dit al ontdekt toen SA enkel nog op de ps2 was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) sorry maar negeer deze post maar... Bewerkt: 29 juli 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Geinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Geinig Ofwel post je iets nuttig ofwel post je niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja ze hebben ook dat plaatje van 'Welcome to Vice City' erin zitten.Als ik het goed heb zat er ook nog wat van GTAIII in raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik zat even wat in de textures de kijken en klikte ik op de map texd en daarna klikte ik op het 1e bestandje.En toen zag ik dit: ps. heb hem wat verkleind dus hij is niet zo scherp. kan je dit enkel met pc zien of heb je ook vice city op ps2 of pc?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.