Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 wat voor liedjes moeten er in de volgende gta komen???? ik vind dat lean back van fat joe erin moet komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 hardcore moet dr in komen.en dan een hardcore zender :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Ik wil Da Shootaz met "Grand Theft Auto" Let's go for a joyride.... (klik hier voor de gehele songtekst) Bewerkt: 29 juli 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) of iyaz met solo :'D Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 En Taxidrivers Must Die!!!!!!! uit Gta2 If you want to see him cry Poke 'em in the eye Put ther fingers in the socket and watch them fry taxidrivers must die!!!!!!! (Heel lied-tekst lezen? Klik hier!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Een vet nieuw radiostation met allerlei Hardcore Rap crap erop zou wel lijp zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) nou en het is toch van deze tijd en iedereen ff bakkes houwe of ik ga huilen Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diek Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 daarom komt er wss ook geen hardcore in Maar echte hardcore HIPHOP zou erg dope zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 meer hip-hop van deze tijd en geen hardcore trance en andere bonk muziek :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Vooral Hip-Hop van deze tijd of R&B enzo. Maar het liefst geen Hardcore! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) ja da weete we nou wel joh.ga gewoon verder met dit topic of ik sla je met mijn handtasje Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 hardcore moet dr in komen.en dan een hardcore zender :'D zo ik ook wel wille Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) hardcore moet dr in komen.en dan een hardcore zender :'D zo ik ook wel wille kijk jij snap het pittbul edit: dit was toen ik gehersenspoeld was, hardcore zuigt fokking hard Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 hardcore moet dr in komen.en dan een hardcore zender :'D zo ik ook wel wille kijk jij snap het pittbul tuurlijk snap ik je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik pleit voor Hardcore, of ander stamp muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.