Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ligt er een beetje aan welke tijd het is, hoe het een beetje eruit ziet, zoals bij SA heb je het platteland, vandaar K-Rose. Maar ik denk dat een beetje Dance er wel tussen past . Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Tupac ft Elthon John Ghetto Gospel Reageren
arnie Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik vind dat er een beetje vanalles moet inzitten. Een rap en rnb zender, een hardcore zender, een zender met country muziek, een zender met rock muziek, ... Voor iedereen wat wils Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Veel rap liedje's van 50 Cent - 2 Pac en vooral Eminem. Maar ook UB40 en Bob Marley. Een beetje Swingende liedjes en absoluut geen Rock. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Een goede poprockzender: U2, Robbie Williams, Anouck, Kane, Kean, Green Day, dat soort mensen Reageren
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 zoals u2,robbie williams Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 veel rap vind ik Reageren
Stino Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik vind dat er net zoals bij SA gewerkt moet worden zoals bijv. Platteland = K-rose, Los Santos = Radio Los Santos. Ik vond dit er goed bij passen dus ik hoop dat ze weer bepaalde zenders maken van gebieden in de volgende GTA Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik zou heel graag slipknot op de nieuwe GTA hebben of andere metal Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Taxi Drivers Must Die uit GTA2 :'D En dan moet er ook nog een missie bijkomen waarin je TaxiDrivers moet vermoorden, zoals in GTA2.. Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Dikee Vette METAL!! zoals metallica e.a. Reageren
the master gamer Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 er mag mij van alles in zitten maar ook vooral de nieuwste stuff. het lijkt me ook heel toff. dat je zelf je muziek kunt upgraden. en dan ook steeds met de tijd mee en dat je er steeds nieuwere muziek in zet. :'D Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik ben het eens met flitskikker Joyride, de beste song die gta ooit heeft gehad! Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het zal natuurlijk weer muziek zijn uit die tijd zoals in de vorige gta's Ik zou het tof vinde als er wat chill r&b inzit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.