iron eagle Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 alle musiek van gta van boven af ( speciale zender daarvoor) en een zender met moppen Reageren
Roderickbond Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Harcore is herrie maar van mij mag er een harcorezender komen, luister er toch nie naar!! Gewoon liedjes uit deze tijd of uit de jare 90 ofzohh is toch leuk!!,, maar mij maakt het niet uit want ik maak een eigen zender bij User Tracks!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Hummer--Humm Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Een goed praat programma waarin allemaal onzinnige dingen worden gezegt. En als muziek lijkt NIRVANA me wel goed Reageren
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Doe mij maar nederlandse liedjes :-p Markolie Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Doe mij maar nederlandse liedjes :-pMarkolie Eerlijk gezegt vind ik Nederlandse liedjes niet echt leuk en gta is een engels spel dus dan zouden alleen wij Nederlanders die liedjes kunnen verstaan. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 ik vind de songs van vice city perfect wat er nieuw in zou mogen komen is wat meer rap en techno Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 2Pac - Hit Em Up en THC (al is het NL) Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Hardcore radio lijkt me wel wat Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Er moet een hippiezender komen, met allemaal hippiemuziek! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ehh withoutme van eminem is goed Reageren
SamShine Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Hardcore en Techno zender. R & B zender. Een grote ''belzender'' met cabaret. Van die platteland dingen (look's likes K-Rose) Een een user track zender (PS3 met harde schijf ) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Een zender á la V-Rock uit Vice City.. Reageren
VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 -Een zender zoals 'Chatterbox' of 'LCFR'. Of gewoon de zenders zelf. -Mobb Deep. Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Een Heavy Metal / Hard Rock zender Met veel Metallica, Iron Maiden enz. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Ik zou een regiozender willen. En verder gewoon van alles en nog wat. Hip-Hop, Rock, Blues Bewerkt: 23 februari 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.