GTA Vice VIP Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik pleit voor Hardcore, of ander stamp muziek. Juist, MrKooKie, juist! Die neger muziek en die CJ zitten me tot hier! Zoals mijn ma de bling-bling-negers noemt, Popie-Jopie gasten Nou maar eens een beste Only Holland, Only Hardcore radiozender. Naam: eehe , Stampfgevahr FM ofzo :td: Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Die neger muziek en die CJ zitten me tot hier! Dat gevoel heb ik nou ook Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ligt er gewoon aan in welke tijd het zich afspeelt.Als het zich in de jaren 80 afspeelt dan motte ze geen hardcore of 50 cent toevoegen.De meesten hebben vaak niet eens door in welke tijd zich een GTa afspeelt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ligt er gewoon aan in welke tijd het zich afspeelt.Als het zich in de jaren 80 afspeelt dan motte ze geen hardcore of 50 cent toevoegen.De meesten hebben vaak niet eens door in welke tijd zich een GTa afspeelt. Inderdaad het maakt mijn in ieder geval niet zoveel uit wat voor muziek er op de radio's komt. Als het maar een beetje ruig is en niet dat katten gejank van: All my exses live in texas . Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ligt er gewoon aan in welke tijd het zich afspeelt.Als het zich in de jaren 80 afspeelt dan motte ze geen hardcore of 50 cent toevoegen.De meesten hebben vaak niet eens door in welke tijd zich een GTa afspeelt. Leven GTA in de 80's! Reageren
gybrus Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 jah die neger muziek is eg boring geworden. mischien gewoon techno of zoals de andere zegen hardcore hiphop maar geen en dan egt geen cowboy muziek. al my exses live in texas. Mischien mail sturen naar R Greets gybrus Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vond K-Rose juist hip, die muziek mag zeker blijven Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Deze artiesten moeten erin zitten - Bob Marley - Run DMC - Phil Collins - Madonna - Nirvana Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik wil in ieder geval: -Manfred Mann -Scott McKenzie -Animals Reageren
Sunray Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 eminem met lose yourself en nog wat ander rap muziek zoals playback lol Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Wie gaat nou hardcore in een auto luisteren? Je zal de toeter van een ander's niet eens horen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind dat er meer DJ muziek erin moet gaan zitten. * DJ Tiesto * Armin van Buuren * Paul van Dyk Uiteraard hoort er altijd rap-muziek bij GTA, al is het mijn style niet. Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 van mij mag er gewoon normale muziek in zoals rock country hardrock en wat soul maar die rap techno en hardcore dat hoeft van mij niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.