Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Ik zou alle muziek er wel in willen. Het maakt mij niet uit, ik stel voor om gewoon zoveel mogenlijk radiostations te maken. Dan is iedereen tevreden, Hip-Hop, Hardcore en Top 40. Ik zou er dan graag wel leuke DJ's willen bijhebben, iedereen mag maar 1 persoon wil ik er in het bijzonder in. Bij de automatische start zender, als je in een voertuig gaat zitten. Namelijk DJ: Lalzow Djones. Hij speelt in alle GTA's mee als DJ van een radiostation. Allemaal informatie over Lazlow Jones, of kijk mijn signature . Verder zou ik die boeren muziek er ook wel bij willen. De echte boeren zoals mij, horen graag K-Rose. Dit is wel een leuke zender en er wordt maf op gezongen. Dit is toch mijn voorkeur zender! Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 60's muziek! Gewoon lekker vredelievende deuntjes terwijl je de halve stad afbreekt! In elk geval geen (of anders niet veel) rap zooi, je deteste le rap! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 jaren 60? beodel jen iet jaren 70 ofzo? jaren 60 is heel rustig, van die the godfather achtige muziek,, en frank sinatra.. maar mij lijkt het leuk als ze radio stations uit de oude gta's gebruiken, alleen dan met anderen muziek. zeg maar wat ze ook in gta lcs hebben gedaan. maar, als de gta zich in deze tijd afspeelt, lijkt het me leuk als ze bijvoorbeeld 5 stations doen met muziek van deze tijd, en 2 uit de oude (eentje met classic hip hop, en de ander met classic rock) Reageren
Fizzle E Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hip Hop natuurlek en zoiets als bounce fm Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik ben een beetje van mening veranderd in mijn eerste posts staat alleenmaar Fat Joe. Ik heb gewooon het liefst een beetje rustige Hip-Hop Reageren
LucasV Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Sfeervolle muziek. Wat voor soort maakt mij niet zoveel uit. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 er moeten 3 hiphop zenders en 2 reggae en 4 nieuws zenders en 8 pop zenders (algemene zenders dus) en wat r&b zenders enzo Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 er moeten 3 hiphop zenders en 2 reggae en 4 nieuws zenders en 8 pop zenders (algemene zenders dus) en wat r&b zenders enzo Wat uitgebrijd Reageren
Ice Cube Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 zoals in SA was het perfect vind ik Reageren
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Iets gelijk in Vice City,daar vond ik de muziek een stuk beter dan al dat hip-hop in San Andreas Reageren
VforV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Zenders zoals Radio X, Radio Los Santos, LCFR, Chatterbox FM, The Liberty Jam, Rise FM (uit LCS) en natuurlijk een reggae-zender zoals K-jah. Reageren
CJ tha Kok Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Vele liedjes (radio zenders), omdat je veel motor & auto rijd wil je meestal altijd muziek, zo wordt de nummers niet saai bij een beedje extra muziek. & Tupac Shakur & 50cent zal wel cool zijn. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb liever liedjes uit de jaren '80 in een GTA game dan de nieuwe liedjes van 50 Cent. Die hoor ik wel in real life. Zoals V-Rock was wel leuk, maar Radio Los Santos en K-Jah ook. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik wil nog steeds ROCK zoals V-ROCK (VC) en K-DST (SA) maar het liefst gwoon veel verschilende voor iedereen een. Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) jaren 60? beodel jen iet jaren 70 ofzo? jaren 60 is heel rustig, van die the godfather achtige muziek,, en frank sinatra.. sorry hoor maar volgens mij is de jaren 60 muziek meer ouderwetse rock en roll zoals de Beatles enz en het is mischien ook hippe muziek maar de jaren 50 dat is meer rustig met frank sinatra enz... Ontopic mij maakt het niet uit wat voor muziek erin komt maar ik zou wel weer de nummers van Flash Fm weer terug hebben met Talk Talk, Yes, Bryan Adams enz... Bewerkt: 24 mei 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.