Jump to content

liedjes


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik zou alle muziek er wel in willen. Het maakt mij niet uit, ik stel voor om gewoon zoveel mogenlijk radiostations te maken. Dan is iedereen tevreden, Hip-Hop, Hardcore en Top 40.

Ik zou er dan graag wel leuke DJ's willen bijhebben, iedereen mag maar 1 persoon wil ik er in het bijzonder in. Bij de automatische start zender, als je in een voertuig gaat zitten. Namelijk DJ: Lalzow Djones. Hij speelt in alle GTA's mee als DJ van een radiostation. Allemaal informatie over Lazlow Jones, of kijk mijn signature ;) .

Verder zou ik die boeren muziek er ook wel bij willen. De echte boeren zoals mij, horen graag K-Rose. Dit is wel een leuke zender en er wordt maf op gezongen. Dit is toch mijn voorkeur zender!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    7

  • Piet-Herr

    6

  • Gta Ripper

    4

  • Flitskikker

    2

jaren 60? beodel jen iet jaren 70 ofzo? jaren 60 is heel rustig, van die the godfather achtige muziek,, en frank sinatra..

maar mij lijkt het leuk als ze radio stations uit de oude gta's gebruiken, alleen dan met anderen muziek.

zeg maar wat ze ook in gta lcs hebben gedaan.

maar, als de gta zich in deze tijd afspeelt, lijkt het me leuk als ze bijvoorbeeld 5 stations doen met muziek van deze tijd, en 2 uit de oude (eentje met classic hip hop, en de ander met classic rock)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vele liedjes (radio zenders), omdat je veel motor & auto rijd wil je meestal altijd muziek, zo wordt de nummers niet saai bij een beedje extra muziek.

& Tupac Shakur & 50cent zal wel cool zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

jaren 60? beodel jen iet jaren 70 ofzo? jaren 60 is heel rustig, van die the godfather achtige muziek,, en frank sinatra..

sorry hoor maar volgens mij is de jaren 60 muziek meer ouderwetse rock en roll

zoals de Beatles enz en het is mischien ook hippe muziek :Y

maar de jaren 50 dat is meer rustig met frank sinatra enz...

Ontopic

mij maakt het niet uit wat voor muziek erin komt

maar ik zou wel weer de nummers van Flash Fm weer terug hebben

met Talk Talk, Yes, Bryan Adams enz... 8)

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...