Piet-Herr Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Muziek uit de 60's bestaat onder andere uit Rock 'n Roll zoals de Beatles, maar ook andere (wat rustigere) muziek, zoals The Turtles, The Byrds en uiteraard Scott McKenzie. Reageren
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Mij is het eigenlijk gelijk Als het maar geen Klassieke muziek is Reageren
Yohan Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Neger muziek?! Pardon? Weer dat stomme vooroordeel? Rap is voor negers? Word daar zo moe van! Net als Rap gaat alleen over naakte vrouwen en meer van die crap **** jullie.. Ik vond het in SA redelijk goed gedaan, alles was lekker verdeeld voor ieder wat wils. Uiteraard ga ik liever voor rap, maar daarvoor heb je altijd nog ''User Tracks'' achter de hand... Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Neger muziek?!Pardon? Weer dat stomme vooroordeel? Rap is voor negers? Word daar zo moe van! Ik ben het hier deels mee eens. Kijk iedereen heeft zijn eigen stijl of je nou van Hip-hop houd of van iets anders. Dat moeten we van elkaar respecteren. Eerlijk gezegt kan ik ook niks goed's opmaken uit hip-hop muziek. Maar dan toch heb ik respect voor een ander zijn muziek stijl. Zolang die andere er plezier in heeft zal je mij niet horen klagen. Dus ik denk dat we hier beter hip-hop muziek kunnen zeggen tegen deze stijl. Dat is natuurlijk wel zo netje's . Reageren
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 trouwens, ik heb toch liever een jumpstyle radio station Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 er moeten liedjes in komen van het jaar 2000-2006 Reageren
Boris H. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 er moeten liedjes in komen van het jaar 2000-2006 Idemdito! Gewoon hits van nu, maar als het in een andere tijd afspeelt natuurlijk geen liedjes van nu Gratz, Boris H. Reageren
Sseb Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) rock, metal, dance, club, trance techno! hardcore en jumpstyle moete dood! edit: R&B is ook k*t hiphop kan nog net Bewerkt: 23 februari 2007 door Sseb Reageren
Mesut Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Wat maikel jonson zei is goed. Rap/Hip-hop/Rock/Hard-core/Country/ eigenlijk een beetje van alles dat zou gwoon vet zijn. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Zoals altijd. Country, Talk-radio, Love-music, 80's, Rap, En meestal gooien ze er dan nog wat bij. Ik verwacht wel weer wat klasiekers zoals Personal Jesus, Smoking en Africa. Reageren
spoeky Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik hoop liedjes van nu. De eind jaren 90 lijkt me ook wel grappig. Zolang ze maar wel gewoon weer verschillende stijlen doen. Ik denk dat er weer een hip-hop zender, een rock zender, zender zoals flashback en bounce fm erin komt. En misschien ook wel weer een radiozender zoals k-rose en double cleff. Ik hoop wel dat ze bekende liedjes doen. En niet liedjes zoals in Gta 3/LCS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.