Jump to content

liedjes


Gta Ripper

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    7

  • Piet-Herr

    6

  • Gta Ripper

    4

  • Flitskikker

    2

Neger muziek?!

Pardon? :t

Weer dat stomme vooroordeel? Rap is voor negers?

Word daar zo moe van!

Net als Rap gaat alleen over naakte vrouwen en meer van die crap **** jullie.. :ch:

Ik vond het in SA redelijk goed gedaan, alles was lekker verdeeld voor ieder wat wils.

Uiteraard ga ik liever voor rap, maar daarvoor heb je altijd nog ''User Tracks'' achter de hand... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Neger muziek?!

Pardon? :t

Weer dat stomme vooroordeel? Rap is voor negers?

Word daar zo moe van!

Ik ben het hier deels mee eens. Kijk iedereen heeft zijn eigen stijl of je nou van Hip-hop houd of van iets anders. Dat moeten we van elkaar respecteren. Eerlijk gezegt kan ik ook niks goed's opmaken uit hip-hop muziek. Maar dan toch heb ik respect voor een ander zijn muziek stijl. Zolang die andere er plezier in heeft zal je mij niet horen klagen. Dus ik denk dat we hier beter hip-hop muziek kunnen zeggen tegen deze stijl. Dat is natuurlijk wel zo netje's :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

Ik hoop liedjes van nu. De eind jaren 90 lijkt me ook wel grappig. :puh: Zolang ze maar wel gewoon weer verschillende stijlen doen. Ik denk dat er weer een hip-hop zender, een rock zender, zender zoals flashback en bounce fm erin komt. En misschien ook wel weer een radiozender zoals k-rose en double cleff. Ik hoop wel dat ze bekende liedjes doen. En niet liedjes zoals in Gta 3/LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...