thahuzzler Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik had zo iets heel grappigs bij de missie "snail trail" van tenpenny. Dan moet je zo'n reporter achtervolgen in een trein, maar ik was dus vooruitgereden en had de bestuurder met een sniper dood geschoten, hij viel er wel uit maar de trein reed gewoon door!! Ik heb er geen foto van maar ik vond het wel grappig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Haha,,inderdaad grappig. Maar volgens mij was dit al bekend of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Wel, grappig, maar R* doet dit waarschijnlijk omdat de missie anders veel te makkelijk wordt. Maar het is natuurlijk wel raar. Bewerkt: 29 juli 2005 door yordi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die trein blijft gewoon rijden, wat er ook gebeurd. Het zit zo in het spel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Dat moet ook wel, want je moet pas de reporter later in los santos vermoorden. :behappy: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Op zich klopt het wel met de werkelijkheid. Een echte machinist heeft geen gaspedaal maar een soort schuif (weenie hoe dat heet), en als die vol open staat dan hoort de trein ook gewoon verder te rijden. maar ja hij stopt ook weer bij het station dus dat klopt dan ook weer niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die ''Schuif'''kan hij toch ook weer terugzetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 wie zou dan de schuif weer terug moeten zetten als je de bestuurder eruit hebt geknald? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 de kaboutertjes? hihi! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja daarom rijd ie dus door als je hem eruit knalt en stopt ie bij het station als je hem laat zitten, toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Je hoort die bestuurder ook niet dood te schieten, je moet gewoon die reporter vermoorden op de pier van Los Santos. Daarom blijft die trein ook gewoon verderrijden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Dat snap ik ook wel, maar het gaat erom hoe hetkan dat ie doorrijd als je hem doodknalt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Dat is een deel van de missie, ze kunnen toch geen twee dingen bedenken voor dezelfde missie? -schiet bestuurder niet dood = trein rijdt verder tot in LS -schiet bestuurder wel dood = reporter stapt uit en begint rond te rennen Snap je?Het hoort gewoon bij de missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts