Jump to content

Hoe geld verdienen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag me wel af hoe andere zo aan die bedragen van 12miljoen komen enzo. Missies zijn bij mij een hel mits ik niemand ken in het echte leven en met vreemde veel last heb. Bv meteen na een missie de andere leden dood schieten, in het midden van een missie opeens plots de "Host" die zijn eigen missie verlaat en iedereen krijgt 0$. Missiepartners die er opeens met je auto vandoor gaan. En ook al sta je op enkel crew invite (mijn crew telt 1 persoon= ikzelf) en toch nog massa telefoon krijgen van anderen, ..... Ik speel liever solo maar op manier van auto's verkopen en races rijden haal ik hoogst 50.000$ binnen na 2uur speelplezier

Geplaatst: (bewerkt)

Yo, eigenlijk zijn hier al wat topics over:

Top 5 manieren geld verdienen

Money

Om even een paar posts van mezelf te citeren.

Regelmatig even snel Fleeca Job klaren met een maat is ook een goede geldbron. Je vangt toch wel $71.875 (50/50) in maximaal 25 minuten inclusief laadtijd als je het een beetje snel doet. Set-up kosten zijn slechts $11.500 en verder ben je amper geld kwijt aan ammo, je hoeft alleen een tiental gozers te poppen voor die Kuruma.

Overigens weet ik ook nog een aardige manier om goed geld te kunnen verdienen. Door de vlieglessen van Los Santos Flight School uit te spelen op gold bij een eerste poging kan je maximaal $232.500 verdienen, nou zitten er hier wel een paar hele lastige bij, maar ook bij het herhalen van sommige kan je eenvoudig meer dan 120 ruggen binnenhalen in een korte tijd.

Ik had laatst een zeer lucratieve methode gevonden op het internet voor de fanatieke spelers. Sinds de Heists update zijn er aan het Interaction Menu Daily Objectives toegevoegd. Dit zijn telkens 3 opdrachtjes die iedere 24 uur (rond 7 uur in de ochtend) veranderen. Ieder opdrachtje duurt meestal een minuutje of 5 maximaal. Af en toe zit er eentje tussen die wat meer moeite kost zoals 'kill 20 players.' Maar er zitten ook genoeg eenvoudige bij zoals 'collect an ammo crate.' Even bellen naar Merryweather en je hoeft hem alleen op te pikken. Doe deze 3 opdrachtjes en je ontvangt $ 25.000. Nou is dit nog niet zo indrukwekkend natuurlijk, maar nou komt het leuke deel. Doe deze opdrachten 7 dagen achter mekaar en je zal een bonus ontvangen van $ 100.000. Daar houd het echter niet op; doe deze opdrachten 28 dagen achter mekaar en je ontvangt een bonus van $ 500.000!

Alles bij mekaar opgeteld is dat dus $ 1,6 miljoen wat je kan verdienen over een periode van 28 dagen door dagelijks een paar simpele opdrachtjes te klaren.

Als je veel money wilt moet je hyena-style spelen. Niks uitgeven in de Ponsonbys, rijden in gratis auto's die je kan opslaan, zoals de Fusilade. Je moet alleen kogels kopen voor wapens die je gebruikt, ik raad je aan om alles te spelen met de Carbine Rifle of de AP-pistol. Geef geen geld uit aan nieuwe wapens, gebruik geen explosieven! Dat is net vuurwerk, je verbrand letterlijk geld. Iedere Sticky Bombah is al 500-600? Ga niet dood, want dat kost geld. Als je bijvoorbeeld een kans ziet op een bounty van $9000, grijp hem dan direct met beide handen! Behalve races/missies voor geld, zou je ook heists kunnen doen. Dit kost wel geld (en hoofdpijn), dus denk twee keer na. Maar er staan bonusses tegenover sommige prestaties, als je bijvoorbeeld alle heists in de opgelegde volgorde speelt, ontvang je $1.000.000. Ten slotte, voor de echte doorzetters alleen: Nogmaals, voor de echte hyena's:

Waar het op neer komt is dat je bereid moet zijn om gewoon jobs en/of heists te grinden, dat wil zeggen continu achter mekaar hetzelfde doen.

Ik heb al een paar maanden niet serieus GTA Online gespeeld, dus het kan zijn dat ik een beetje outdated ben en dat er al een aantal nieuwe manieren zijn om goed money binnen te harken.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

Dank je voor de tip :) grootste probleem is dat ik niemand in het echte leven ken die ook GTA speelt. Ik ben al 40jaar en heb geen zin om bv met schreeuwende kinderen te dollen. Ik zou wel bv een klein groepje mensen willen kennen die het ook wat ernstig nemen en waar het bv fijn aan toegaat. Dus als je wil mag je me toevoegen dan zien we wel he :)

• 2 weken later...

Dank je voor de tip :) grootste probleem is dat ik niemand in het echte leven ken die ook GTA speelt. Ik ben al 40jaar en heb geen zin om bv met schreeuwende kinderen te dollen. Ik zou wel bv een klein groepje mensen willen kennen die het ook wat ernstig nemen en waar het bv fijn aan toegaat. Dus als je wil mag je me toevoegen dan zien we wel he :)

Hier zelfde, ik ben trouwens ook over de 40 en niet zoveel zin om met Kids te spelen. Altijd top om met leeftijdsgenoten te spelen en fun te maken. Heb het spel sinds kort op de PS4 en snap niet waarom ik het niet eerder heb gehaald...wat een topgame. Beste game die ik ooit heb gespeeld en ben er aardig verslaafd aan...lol. Je mag mij gerust toevoegen hoor, heb ook eigen crew samen met twee vrienden uit de Uk. Mijn PSN voor PS4 is Errol1967.

Cheers.

Bewerkt: door Errol1967
  • 4 weken later...
Geplaatst:

word een bodyguard van een VIP en laat de VIP wat missies starten (VIP Work). Verdient niet slecht en is leuker dan missies vind ik. Vooral Piracy Prevention

Geplaatst:

word een bodyguard van een VIP en laat de VIP wat missies starten (VIP Work). Verdient niet slecht en is leuker dan missies vind ik. Vooral Piracy Prevention

Die is echt lucratief om met vrienden te doen, gewoon 10 minuten in je bubbelbad zitten. :7

• 4 maanden later...

Er is een manier om echt veel geld binnen te halen, werkt in elk geval waar ik op speel: de pc. Ps/Xbox weet ik niet zeker.

Het gaat om een bij mijn weten legale truc, wie ook op de pc speelt en interesse heeft kan mij een pm sturen of friends request.

Ik ben trouwens zelf iets ouder (32) en/dus liever geen irritante pubers en schreeuwertjes :sst:

Oh ja: zorg voor een heavy combat outfit, met bulletproof helm... en deze outfit in z'n geheel ook ff saven zodat je het kan selecteren in de heist lobby.

En het hoeft niet per se maar is wel handig: een Kuruma in de garage vlakbij de Pacific Standard bank :)

Bewerkt: door @nton
Geplaatst:

Ben er net achter gekomen dat als je jezelf aanmeld als VIP dat je die jobs ook in je eentje kan doen. Ongeveer 20000 per 10 minuten is echt niet verkeerd hoor

Geplaatst:
Ongeveer 20000 per 10 minuten is echt niet verkeerd hoor

Is helemaal waar, maar wat dacht je van zo'n ½ miljoen per 10 minuten :*D

Geplaatst:

hoe doe je dat Anton? Ik doe vaak sightseer in mijn eentje en brengt zo 23.000 op elke 8 minuten, ook aardig wel. En tussen die 8 minuten doe ik een race van 8minuten en levert weer 8.000 op :puh:

Geplaatst:
hoe doe je dat Anton?

Stuur dus maar een pm / friend request :)

Ik doe vaak sightseer in mijn eentje en brengt zo 23.000 op elke 8 minuten, ook aardig wel. En tussen die 8 minuten doe ik een race van 8minuten en levert weer 8.000 op :puh:

Hm... kleingeld :sigaar:

Ik ben heel lang op zoek geweest naar een manier om gemakkelijk en snel geld te verdienen in gta online.

Inmiddels heb ik een (legale) manier gevonden en heb ik er veel geld mee verdiend. Met een goed team verdien ik rond de 1.5 miljoen per uur.

Wil je weten hoe... voeg me toe op XB1: Robomond

Bewerkt: door Robomond
Geplaatst:
Ongeveer 20000 per 10 minuten is echt niet verkeerd hoor

Is helemaal waar, maar wat dacht je van zo'n ½ miljoen per 10 minuten :*D

Hoe doe je dat ??? ben nu wel erg benieuwd
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...