Caswessels Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Ik moet een daily objective doen maar ik weet niet wat het betekend. "Bribe the cops then cause a havoc" Iemand die weet wat ik moet doen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Ik vermoed dat je een chaos moet veroorzaken; schiet burgers dood, blaas voertuigen op etc. En zodra je een flinke chaos hebt veroorzaakt moet je je verstoppen voor de politie en zien te ontsnappen. Reageren
bee1992 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 (bewerkt) call lester -> cops turn blind eye blaas zon 15 autos op , taadaaaaa doet google het niet bij jou? Bewerkt: 18 december 2015 door bee1992 Reageren
Caswessels Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 (bewerkt) sorry ik wist niet dat je boos werd. Btw waarvoor is dit forum anders? Bewerkt: 18 december 2015 door Caswessels Reageren
bee1992 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 sorry ik wist niet dat je boos werd. Btw waarvoor is dit forum anders? ben ik boos? wat hier aan info staat is misschien een 0,00001 procent dat als je het via gtaforums.com vraagt ook google Reageren
Caswessels Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 (bewerkt) sorry ik wist niet dat je boos werd. Btw waarvoor is dit forum anders? ben ik boos? wat hier aan info staat is misschien een 0,00001 procent dat als je het via gtaforums.com vraagt ook google Oke google was ook een optie. Maar dan mag ik de vraag hier toch ook stellen. Bewerkt: 18 december 2015 door Caswessels Reageren
GTA_Online Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 sorry ik wist niet dat je boos werd. Btw waarvoor is dit forum anders? ben ik boos? wat hier aan info staat is misschien een 0,00001 procent dat als je het via gtaforums.com vraagt ook google Oke google was ook een optie. Maar dan mag ik de vraag hier toch ook stellen. haha inderdaad Caswessel ! Ik vraag me soms ook af, als je alles zelf moet opzoeken via Google, welke functie heeft dan een forum? Dacht toch met elkaar info delen en helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.