D-Gun Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) eej ik heb ff een vraagje waarvoor is eigenlijk de driving school en de flying school?? ik heb al gezocht in de zoekfuncite maar er stond niks (en ik wist niet zkr of dit hier bij moest bij de missi help ) Bewerkt: 29 juli 2005 door D-Gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 De Flying en Driving school zijn in ieder geval missies voor als je het spel 100% uit wilt spelen. Als je de Driving school hebt uitgespeeld, kun je wang cars kopen en dan de missies daarvan spelen. De Flying school moet je uitspelen om verder te komen in het spel. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-Gun Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 De Flying en Driving school zijn in ieder geval missies voor als je het spel 100% uit wilt spelen. Als je de Driving school hebt uitgespeeld, kun je wang cars kopen en dan de missies daarvan spelen. De Flying school moet je uitspelen om verder te komen in het spel.Succes maar ik bedoel de skill... (sorry ik hadt het verkeert getypt :$ !!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Hoe beter je skill is, hoe beter je kunt gaan vliegen en autorijden. Je kunt dan bv: beter sturen je slipt minder vaak en met vliegen is dat waarschijnlijk ook zo alleen inplaats van slippen maak je niet al te scherpe bochten. En met je moter val je mindervaak er vanaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je bijvoorbeeld een bepaalde hoogte in je flying skill hebt bereikt krijg je een pilot licence waarmee je op vliegvelden kan komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 moet je per se overal gold halen om het spel 100% uit te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 moet je per se overal gold halen om het spel 100% uit te spelen? Nee, ik heb bij de Drivig School ééntje silver en de rest goud en ik heb hem 100% kunnen uitspelen. Je moet overal brons of beter hebben dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 ok ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.