TryX Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Na ruim 2 jaar nu bad sport.. deed niets vreemds ivm andere keren.. hoe kom je weer uit deze bad sport lobby's? moet je gewoon wachten? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Door je te gedragen en het de tijd gunnen, word je vanzelf weer Good Sport. Reageren
TryX Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Het grappige is dat ik wel eens in speel sessies gezeten heb waarin het totale chaos was.. hele gun magazijnen leeg, tientallen auto's kapot etc.. nu.. had 4 sterren politie achter me aan en schoot drie spelers neer.. direct een bad sport melding.. Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Zolang je geen 'dunscap' o.i.d op je kop hebt is er niks aan t handje. Reageren
TryX Geplaatst: 21 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2015 Die was er dus wel.. echter duurde het 48 uur, de normale servers zijn weer beschikbaar.. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 raar, ik zou rockstar vragen wat er mis was... Reageren
jordicoppens Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Geplaatst: 22 december 2015 Die events waar je in freemode zo veel mogelijk schade moet maken, wordt je daar ook "bad sport" van ? Reageren
nolms Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Geplaatst: 22 december 2015 Misschien wel als je personal vehicles op blaasd maar dat teld toch niet mee met criminal damage Reageren
tazmania Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Was ook nog nooit bad sport geweest, totdat ik onlangs in een vuurgevecht tegen andere spelers een personal vehicle opblies. Het was er dus 1. Direct bad sport, anders gebeurde dit nooit. Naja, boeien ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.