Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 (bewerkt) Hallo, Ik wil op mijn bestaande PSN account inloggen op ps4, maar ik ben het wachtwoord vergeten. Als je je wachtwoord wilt wijzigen word er gevraagd naar mijn leeftijd, maar deze weet ik niet meer. Dit komt omdat ik 3 jaar geleden, bij het maken van een account op ps3, onzin heb ingevuld en het dus simpelweg niet meer weet. Ik heb sony meerdere keren gemaild maar heb tot heden toe geen reactie. Ook ben ik wat gaan zoeken op de site van Sony en daar stond: voer je leeftijd in of geef antwoord op de vraag waar alleen jij antwoord op kunt geven. Deze vraag kon dat ik me kan herinneren zelf bepalen. Maar nu is mijn vraag: hoe kom ik bij 'de vraag' en hoe los ik dit probleem op? Bewerkt: 18 december 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Is dit iets voor je? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 (bewerkt) Morgen eens proberen, dank voor je reactie Edit: stap 4 zegt vul je geboortedatum in, en zoals ik hierboven al zei is dat het probleem Bewerkt: 18 december 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Hmmm ja dat gaat erg lastig worden. Volgens mij bestaat er niet echt een oplossing dan het plotseling herinneren of een nette mail sturen met daarin de uitgelegde situatie. Misschien een tip om toch achter je geboortedatum te komen. Heb je je misschien niet wat ouder gemaakt dan je werkelijk was (18 jaar) en dus enkel het jaartal van je geboortedatum hebt veranderd? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Nope, geen enkele optie werkt. Via de link van Erwin kwam ik wel in een live chat met een van de medewerkers maar deze kon mij niet helpen omdat ik uit de Benelux kom. Heeft iemand een link naar de Nederlandse versie hiervan? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Als ik morgen middag nog geen reactie heb op m'n mailtje zal ik eens bellen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2015 Gebeld, met succes. De hele handel word overgenomen en ik kan ook m'n wachtwoord wijzigingen, uiteindelijk. Er werd alleen gezegd dat ik een sub account moest maken en m'n pa het hoofd account beheerd. Kan iemand mij vertellen of ik alsnog op het hoofd account als ik ook een sub account maak? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.