Jump to content

Social Club koppelen aan PSN


Bassieboy35

Recommended Posts

Sinds kort heb ik mijn GTA Online account overgezet naar de PS4. Sindsdien speel ik GTA V voornamelijk op de PS4. Af en toe maak ik wel eens foto's, alleen deze verschijnen niet op Social Club. Als ik dat via de PS3 doe verschijnen ze wel. Het probleem ligt dus ergens bij de PS4. Weet iemand hoe ik ook de Snapmatics die ik via de PS4 online krijg naar Social Club?

Als ik een foto maak kan ik ze wel opslaan, maar waar ze dan terecht komen is mij een raadsel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig de foto's niet nog op de PS3 gefilterd staan?

Wanneer je op de Snapmatic pagina komt zal je rechtsboven in je platform zien staan. Als je deze op PS4 zet zou je de PS4 Snapmatics moeten kunnen zien die je opgeslagen hebt. knipoog.gif

post-94862-0-78261100-1450539347.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, misschien dat ik het deel van opslaan een beetje verkeerd begrepen heb. (?)

Als je in het Gallery-menu zit en je selecteert een foto (door er gewoon op te gaan staan, dus niet te openen), dan kan je deze opslaan door op je rechter stick te klikken. De foto wordt dan naar Social Club gestuurd. Bij mij is het zo dat eerst de hele pagina met foto's moet laden voordat ik die optie krijg. Dus je moet een paar tellen wachten.

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...